Hallo iedereen,
Ik ben hier nieuw op dit forum. Een tijdje geleden heeft de tandarts mij verteld dat ik veel haarscheurtjes in mijn voortanden heb. Volgens hem kon het niet veel kwaad, maar ik ben toch geschrokken en vertrouw het niet helemaal. Is de kans nu groot dat mijn tanden de komende jaren afbrokkelen?
Sinds een jaartje zijn mijn tanden ook gevoelig (het lijkt net of ze dan jeuken) als ik een warme maaltijd of drank heb gehad. Kan dit ook door de haarscheurtjes komen?
Wat kan er aan gedaan worden als mijn tanden zo gevoelig blijven?
Groetjes,
Wouter
Ik ben hier nieuw op dit forum. Een tijdje geleden heeft de tandarts mij verteld dat ik veel haarscheurtjes in mijn voortanden heb. Volgens hem kon het niet veel kwaad, maar ik ben toch geschrokken en vertrouw het niet helemaal. Is de kans nu groot dat mijn tanden de komende jaren afbrokkelen?
Sinds een jaartje zijn mijn tanden ook gevoelig (het lijkt net of ze dan jeuken) als ik een warme maaltijd of drank heb gehad. Kan dit ook door de haarscheurtjes komen?
Wat kan er aan gedaan worden als mijn tanden zo gevoelig blijven?
Groetjes,
Wouter
Re: Haarscheurtjes in voortanden
Re: Haarscheurtjes in voortanden
IJskoude drankjes en in ijslollies bijten zou misschien een oorzaak kunnen zijn, maar dat heb ik nooit gedaan!!
Nee, ik kan niets verzinnen wat het bij mij veroorzaakt heeft. Misschien komt het gewoon als je ouder wordt en zijn er veel mensen die ze wel hebben, maar het niet merken.
Groetjes,
Wouter