Kiezen verschoven na trekken van verstandskies?

Author:
Beugelbekkie86
Posted:
zo, 01/16/2011 - 23:58
Hallo allemaal,

Donderdag (13 februari) is mijn verstandskies (rechtsonder) getrokken. Het trekken ging heeeel snel.. hij heeft heel wat druk moeten zetten en ik dacht even dat mijn kaak het zou begeven... Tot nu toe heb ik dan ook geen pijn gehad... af en toe steekjes maar meer ook niet! Wat ik wel heel vreemd vind is dat het waarschijnlijk is gaan ontsteken.. (wit spul in de wond en een VRESELIJKE geur). Ik spoel regelmatig met lauw zout water en spoel het uit met een monoject. Een beetje jammer van de ontsteking.. maar ach.. kan gebeuren! Waar ik wel ONTZETTEND van baal is dat mijn onderste hoektand ontzettend veel drukt op mijn voorste ondertanden.... (DIT TERWIJL DE BEUGEL NOG IN MIJN MOND ZIT). Het is alsof mijn tanden onderin zijn verschoven... dit is vooral zichbaar geworden nu 1 tand echt een aantal mm naar achteren is gaan staan

Kan dit liggen aan de druk die de kaakchirurg heeft gelegd bij het verwijderen van de kiezen? want ik snap er helemaal niks meer van... Het komt een beetje ongelegen aangezien ik tegen het eind van de behandeling zit... Vind het maar vreemd en ik snap er werkelijk niks van.. Iemand enig idee?