Bovenste voortand trekken

Author:
bolleke2509
Posted:
ma, 01/24/2011 - 11:50
Hallo iedereen! Ik moet terug naar de tandarts op 16 feb 2011 om te bespreken wat hij gaat doen. Mijn bovenste voortand gaat een van deze dagen eruitvallen en veel van mijn tanden staan los. Ik veronderstel dat hij een brug zal maken om dit op te lossen. Maar mijn vraag is nu...hoelang moet ik zonder tanden lopen voordat hij dit brug kan plaatsen? Dagen,weken.......? Heeft iemand enige idee? Ik werk nl op een call desk en zit aan de tel uren aan een stuk. Ik vrees dat ik niet deftig zal kunnen spreken met de mensen... :roll: :cry: :cry: :smt010 Bedankt!!!!!
Jooph

Mijn bovenste voortanden zijn eruit door een ongeluk.
Ik kan je gerust stellen, als het goed is, wordt je tand getrokken en ligt er meteen een (nood) plaatje oftewel een kunstgebit voor je klaar. Een paar dagen ervoor moet je happen, zodat ze het kunnen maken. Dus je bent niet zonder voortanden.

Wat er dan gaat gebeuren, een brug, implantaten ja dat kan vanalles zijn. Maar als ervaringsexpert, ik mis de 4 middelste bovenste voortanden, heb ik nog niet langer dan 1 dag zonder voortanden gelopen
ma, 01/24/2011 - 14:51 Permalink