Vanmiddag zat er iets vast tussen mijn bovenste kies. Met een tandenstoker probeerde ik het eruit te halen en toen viel het me op dat de tandenstoker heel diep ging. Ik ontdenkte een gaatje. Een deel van mijn bovenste kies is nu weggerot. Heb nog aandachtig in de spiegel zitten kijken maar ik kan het moeilijk zien want de kies zit helemaal achteraan. Heb nog een paar keer met een tandenstoker geprikt en toen kwam er een beetje bloed uit. Pff er is ook altijd iets met mijn tanden. Wie weet wat dit is?
Groet.
Groet.
Re: Gaatje?
succes !
Als je tandarts dat zegt, dan zal dat zo zijn vrees ik voor je. Ik vind 29 gaatjes heel moeilijk voor te stellen, maar aan de andere kant; als er een gat zit waar je met een tandenstoker in kan, dan vind ik het niet eens zo vreemd om me voor te stellen. Het heeft namelijk wel even de tijd nodig gehad om zo groot te worden!!!
Geen vulling gehad en nu uit het niks heb ik 29 gaatjes
Waarschijnlijk had je die wel... Ze komen niet zo uit de lucht vallen. In ieder geval; Eén van de tandartsen heeft het mis gehad!!!
En dan zou ik ook wel willen weten, wanneer ben je voor het laatste geweest VOOR je nu bij deze tandarts kwam. En drink je soms graag redbull of sportdrankjes..........want dat gaat soms akelig hard!!
@ NadiaHussain: ik denk dat er ofwel een vulling weg is of je inderdaad een groot gat hebt. maandag even de tandarts bellen lijkt me slim