garantie gebitsplaatje

Author:
woudenberg
Posted:
vr, 02/11/2011 - 11:08
Ik heb 3 maanden geleden een gebitsplaatje gekregen met 2 tanden.
Nu is er al 2x een tand afgebroken, terwijl ik gewoon een boterham aan het eten was.
De 1e keer heeft de tandarts dit gemaakt (vreselijk om een paar uur met 2 tanden uit je mond te lopen) en geen kosten gerekend. De 2e keer kreeg ik een factuur van € 63,50 en toen ik hem belde dat ik het daar niet mee eens was werd mij verteld dat er geen garantie zit op gebitsplaatjes en dat ik de factuur gewoon moest betalen.
Ik kan mij dit voorstellen als dit na een aantal jaar gebeurt ,maar ben van mening als dit 2x in de eerste 3 maanden gebeurt dat hij dan toch iets fout heeft gedaan met het plaatsen.
In welk recht sta ik als ik weiger de factuur te betalen?
vV

zijn zoveel zaken die van invloed zijn. Ik laat die dingen altijd standaard met metalen versterking maken, tenzij het een tijdelijk ding is voor een paar weken tot paar maanden. (wat het meestal is , als het even kan nooit als permanente voorziening ivm toch wel belastend voor rest van het gebit).
vr, 02/11/2011 - 13:01 Permalink