Hallo allemaal,
Ik heb een leuke rekening gekregen van de tandarts waarin een anamnese wordt gedclareerd voor € 19,63
Wie kan mij vertellen of dit zomaar kan en mag zonder enige overleg met mij of met mijn huisarts.
Verder:
Een SCHRIFTELIJKE MEDISCHE ANAMNESE was het ook nog niet eens het was namelijk DIGITAAL
en de assistente stelde mij de vragen en vulde zij in op de computer. (Dus ik heb de anamnese niet eens zelf in gevuld, ze hebben ook niet voor een akkoord gevraagd.
Mvg,
Roy
Ik heb een leuke rekening gekregen van de tandarts waarin een anamnese wordt gedclareerd voor € 19,63
Wie kan mij vertellen of dit zomaar kan en mag zonder enige overleg met mij of met mijn huisarts.
Verder:
Een SCHRIFTELIJKE MEDISCHE ANAMNESE was het ook nog niet eens het was namelijk DIGITAAL
en de assistente stelde mij de vragen en vulde zij in op de computer. (Dus ik heb de anamnese niet eens zelf in gevuld, ze hebben ook niet voor een akkoord gevraagd.
Mvg,
Roy
Re: C22 Schriftelijke Medische anamnese
Elke nieuwe patient krijgt zo'n lijst die ingevuld moet worden.
Wel zo prettig om te weten of er iets niet in orde is.
( Bloedverdunners, medicatie etc.)
Goede zaak.
Bij het uitoefenen van een beroep ligt dat een klein beetje anders, daar draag de "beroepsoefenaar" ook zelf verantwoordelijkheid en kan hij besluiten om anamnesie toe te passen. Artsen, advocaten, psychologen oefenen een beroep uit. Zij kunnen -en weigeren ook regelmatig- bepaalde wensen van cliënten. De manier waarop je over een orthodontist praat ervaar ik als onprettig. Je zult wel geëmotioneerd zijn. Voor jouw begrip: ik ben zelf geen orthodontist, maar dat beetje respect heb ik nog wel. Zelfs op internet :o
Zie ook: http://www.tandarts.nl/phpBB/viewtopic.php?f=10&t=18230&p=98561…