Perfect Smile failliet?

Author:
berryhensel
Posted:
zo, 04/03/2011 - 17:42
Hoi iedereen,

Ik las in de krant dat Perfect Smile in Groningen en Assen zijn deuren gesloten heeft. Via via vernam ik dat Perfect Smile daadwerkelijk failliet is. Weet iemand hier meer van?

Groeten,

Berry
mecánico para …

Hoi iedereen,

Ik las in de krant dat Perfect Smile in Groningen en Assen zijn deuren gesloten heeft. Via via vernam ik dat Perfect Smile daadwerkelijk failliet is. Weet iemand hier meer van?

Groeten,

Berry

via via weet ik dat het niet zo is, maar mijn via via is waarschijnlijk meer betrouwbaar dan de dorpstamtam in groningen
Het betrof een niet naleven van eerder opgelegde regelgeving.
zo, 04/03/2011 - 19:07 Permalink
perfectsmile

belangrijk om te vermelden dat perfectsmile.nl uit aveen, breda, den haag, eindhoven, hilversum en maastricht geen enkele relatie heeft met deze naamgenoot. De hier bedoelde praktijken heten ook Perfect Smile en het internetadres is met een -.

jesse bartels
Perfectsmile.nl
zo, 04/03/2011 - 21:50 Permalink
Snoop21

Weet iemand al meer over Perfect-smile in groningen/assen?

Ik heb daar namelijk in feb mijn slotjes beugel laten plaatsen, maar alle afspraken daarna zijn nog afgezegd.
Ik las iets over een inspectie die langs is geweest en het 'onvoldoende' is in de praktijken.

Weet iemand er al iets meer over?

(mijn elastiekjes om de slotjes zijn aardig verkleurd en baal dus enorm dat ik niet heen kan)
vr, 04/15/2011 - 04:53 Permalink
mecánico para …

Weet iemand al meer over Perfect-smile in groningen/assen?

Ik heb daar namelijk in feb mijn slotjes beugel laten plaatsen, maar alle afspraken daarna zijn nog afgezegd.
Ik las iets over een inspectie die langs is geweest en het 'onvoldoende' is in de praktijken.

Weet iemand er al iets meer over?

(mijn elastiekjes om de slotjes zijn aardig verkleurd en baal dus enorm dat ik niet heen kan)

Ik zou zeggen bel ze eens op, want ik zit 200km verderop en weet net zoveel als ieder ander
vr, 04/15/2011 - 13:35 Permalink
heel wat wijzer

Heb net even op hun website gekeken en daar staat op dat ze vanaf 15 april (vandaag dus) weer patiënten in hun vernieuwde praktijk kunnen verwelkomen.

De reden van hun tijdelijke sluiting staat er ook bij.

Heb snoop21 reeds een pm gestuurd.

Groeten
vr, 04/15/2011 - 13:43 Permalink