nou ja ik had vandaag een andere topic gemaakt over mijn tand het was een beetje los maar nu is het echt helemaal eruit
ik ben 15 jaar ik was mijn tande aan het poetse met het tandpasta van mij broertje pro glasur volgens mij
en ik was normaal mijn tande aan het poetse in de douche opeens vals mijn tand eruit ik begno echt te stresse ik wil niet dat mijn tande eruit vale ik ging erin kijke of het tand verrot was maar het is gwn roze/rood van binne klein beetje kan iemand mijn a.u.b helpe ik ben nu bang op naar school te gaan en stage:( :smt010 :smt010 :smt010 :smt010 :smt010 :smt010 :smt010 :smt010
ik ben 15 jaar ik was mijn tande aan het poetse met het tandpasta van mij broertje pro glasur volgens mij
en ik was normaal mijn tande aan het poetse in de douche opeens vals mijn tand eruit ik begno echt te stresse ik wil niet dat mijn tande eruit vale ik ging erin kijke of het tand verrot was maar het is gwn roze/rood van binne klein beetje kan iemand mijn a.u.b helpe ik ben nu bang op naar school te gaan en stage:( :smt010 :smt010 :smt010 :smt010 :smt010 :smt010 :smt010 :smt010
Re: Tand los op je 15de
nb, beetje rustiger typen levert minder spelfouten op
Hoe zag de tand er verder uit? Zat er een lange wortel aan? Of was het een rafelig kort randje? Misschien was het inderdaad een melktand! Ik zou sowieso even naar de tandarts gaan. Mocht het een melktand geweest zijn kan hij/zij kijken of er nog een opvolger onder zit. Mocht het een volwassen tand zijn, kan de tandarts naar de oorzaak zoeken en ook iets maken zodat je geen gat in je mond hebt!
Succes!