Onsteking?

Author:
RobE
Posted:
vr, 05/20/2011 - 20:37
Ik heb gister beide verstandskiezen boven laten trekken! Ik had rechtsboven een ontsteking aan mn verstandskies en er kwam ook een bult op me tandvlees(ik denk pus ofzo). Alleen die zit er nu nog terwijl de kies weg is! Het doet steeds meer pijn en als ik er met me tong op zit voel ik dat het iets warmer is maar trekt dit vanzelf weg? of is er nu juist kans dat de ontsteking zich alsnog uitbreid naar andere tanden? En mn andere vraag is: ik heb nu wel een beetje last van me andere kiezen..komt dit door t trekken denken jullie? alvast bedankt!

Rob
Romy32

Rob, het is niet zo handig om twee topics te openen over hetzelfde onderwerp. Dat maakt het er niet overzichtelijker op.

Maargoed je vraag.
De oorzaak van de ontsteking, namelijk je verstandskies, is eruit. Maar daarmee is de bult op je tandvlees natuurlijk niet ook meteen weg. Zou wel ideaal zijn, maar je lichaam heeft tijd nodig om de ontsteking helemaal 'op te ruimen'. Geef het die tijd, als het goed is zal het steeds beter gaan. Als de pijn echt duidelijk erger wordt, moet je natuurlijk wel even contact opnemen met je tandarts.

En mn andere vraag is: ik heb nu wel een beetje last van me andere kiezen..komt dit door t trekken denken jullie? alvast bedankt!

Kan.
Er is natuurlijk behoorlijk gewrikt in je kaakbot om die verstandskiezen eruit te halen. Napijn daarvan kan best een beetje uitstralen.

Maar is de behandeling verder goed gegaan?
Want in dat andere topic vertelde je dus, dat je erg bang was, en ook last hebt van angststoornissen.
Maar je bent toch gegaan. Goed!
za, 05/21/2011 - 12:08 Permalink