word gek van mijn vage zeurende kiespijn

Author:
g1975
Posted:
za, 05/21/2011 - 22:21
loop hier al 4 weken mee en heb er goed de mismoed van, tandarts kan niks vinden en ik ben als de dood voor een wortelpuntontsteking , heb die in al veel kiezen gehad, nu al 4 weken zeurende pijn, dan wel dan niet, koud/warm/zoet/tikken/duwen allemaal niet pijnlijk, foto's gemaakt , niks op te zien, maar toch is het er

nu vermoedt de tandarts een bijholte ontsteking, de huisarts ook en ben nu 5 dagen al aan een kuur bezig, avelox 400 mg, maar na 5 dagen merk ik nog geen verschil, ik word er gewoon depri van bah bah

ik zou toch wel een van deze sypmtomen moeten hebben bij een wortelpuntontsteking?
dorus

laten trekken die kies.
Alles wat zeer doet geeft aan dat het niet goed zit en wortelkanaal behandelingen moet je helemaal NOOIT aan beginnen.
Dode wortels met stiften erin van de meest idiote materialen geven giftige stoffen af waardoor je juist bacteriële infecties oploopt.

Wat gezond is laten zitten.
Witte vulling is okee (mits getest)
Anders eruit en gewoon een prothese van monomeervrij kunststof (eerst testen)
zo, 05/22/2011 - 01:14 Permalink
Manja

Hoi,

Ik had ook vage kaakpijn klachten. Ook kiestikken, kou/warmte geen reactie en op de foto was niets te zien. Na 4 / 5 weken kreeg ik wel ontzettende kiespijn en bleek toch een ontsteking in de kies te zitten. De tandarts kwam daarachter toen hij de kies open maakte (vieze lucht :oops: ) Dus als je last blijft houden toch maar weer naar de tandarts.
ma, 05/23/2011 - 12:41 Permalink
hermina

laten trekken die kies.
Alles wat zeer doet geeft aan dat het niet goed zit en wortelkanaal behandelingen moet je helemaal NOOIT aan beginnen.
Dode wortels met stiften erin van de meest idiote materialen geven giftige stoffen af waardoor je juist bacteriële infecties oploopt.

Wat gezond is laten zitten.
Witte vulling is okee (mits getest)
Anders eruit en gewoon een prothese van monomeervrij kunststof (eerst testen)
@dorus: moet ik dit nou serieus nemen??? Het leest voor mij als erg ongefundeerd en ongenuanceerd allemaal, ik vraag me af waar dit soort ideeën op gestoeld zijn...
Geef mij maar een fatsoenlijke tandartsbehandeling (inclusief wortelkanaalbehandeling) om die prothese vooral te voorkomen.

@g1975: eerst maar een goede diagnose lijkt me wel aan de orde, misschien kan de kaakchirurg er idd nog iets van zeggen (zijn nu ook weer wat dagen overheen gegaan). Mss is het een beetje van beide?
ma, 05/23/2011 - 18:38 Permalink
g1975

nou vandaag begon de zeurende pijn over te gaan in kloppen, ik heb gebeld en om 16.45 kon ik nog terecht, ik reageerde nogal op de koude lucht tot 2x toe bij dezelfde kies, de eerste kleine kies

heb een wotelkanaalbehandeling gehad, zal over een paar dagen blijken of het dat werkelijk was, bah krijg er echt wat van
ma, 05/23/2011 - 20:52 Permalink