Hoi,
Ik heb vanmiddag een wkb behandeling ondergaan, en blijkbaar hebben ze er een ontstekingsremmend medicijn in gedaan. Ineens proefde ik vanmiddag een vreselijk gore smaak, en ik voel af en toe iets "scherps" op mijn tong als die vloeistof en smaak er weer doorheen gaat.
Ik word hier zo misselijk van! Ik heb hartkloppingen de hele tijd, en ik durf niks meer te drinken uit angst dat ik die troep naar binnen krijg.
Wat is dit exact voor spul en waarom krijg ik die gore smaak? Lekt die noodvulling ofzo?
Groetjes Tamara
Ik heb vanmiddag een wkb behandeling ondergaan, en blijkbaar hebben ze er een ontstekingsremmend medicijn in gedaan. Ineens proefde ik vanmiddag een vreselijk gore smaak, en ik voel af en toe iets "scherps" op mijn tong als die vloeistof en smaak er weer doorheen gaat.
Ik word hier zo misselijk van! Ik heb hartkloppingen de hele tijd, en ik durf niks meer te drinken uit angst dat ik die troep naar binnen krijg.
Wat is dit exact voor spul en waarom krijg ik die gore smaak? Lekt die noodvulling ofzo?
Groetjes Tamara
Re: WKB ontstekingsremmend medicijn en nu gore smaak in mond
Re: WKB ontstekingsremmend medicijn en nu gore smaak in mond
Wij kunnen vanachter de PC toch niet zien wat er aan spul ingedaan is? vraag het de tandarts, die weet wat er ingestopt is. Ik weet wel wat er NIET inzit, namelijk wat in de huidige endodontie als standaard wordt gezien namelijk calciumhydroxide (dat geeft geen vieze smaak namelijk). maar dat was de vraag niet. verder geven wij nooit de garantie dat vragen beantwoord zullen worden, laat staan per kerende post....
En dat geldt zeker voor vragen waarmee u eigenlijk gewoon bij de eigen tandarts moet zijn....(wat u ook zelf kunt bedenken overigens).
en voor spoedantwoorden moet u al helemaal niet hier zijn, is een vrijwilligersforum, het gewone werk en zaken als gezin etc gaan gewoon voor. Voor mij in ieder geval wel maar ik denk dat ik ook voor de rest spreek.
Wilt u het anders prima, maar dan is het niet meer gratis.
Get real. Als dit de manier is waarop u meent de mensen hier te moeten bejegenen heb ik inderdaad liever dat u wegblijft...