Hallo
Maandag een wortelkanaalbehandeling gehad, dinsdag en woensdag 1 brufen 600 genomen verder niks en vanochtend drink ik koffie en mijn god het begon toch te kloppen en blijft licht kloppen, durf niks te eten, is dit normaal? Moet over 3 weken terug om het af te maken, heb verder geen dikke wang oid, moet ik geduld hebben? Ik ben zo bang, vandaag gaat nl mijn 5e kies verwijderd worden aan de andere kant, zal dus moeilijk eten worden pfffff.
Wie o wie kan me geruststellen?
Maandag een wortelkanaalbehandeling gehad, dinsdag en woensdag 1 brufen 600 genomen verder niks en vanochtend drink ik koffie en mijn god het begon toch te kloppen en blijft licht kloppen, durf niks te eten, is dit normaal? Moet over 3 weken terug om het af te maken, heb verder geen dikke wang oid, moet ik geduld hebben? Ik ben zo bang, vandaag gaat nl mijn 5e kies verwijderd worden aan de andere kant, zal dus moeilijk eten worden pfffff.
Wie o wie kan me geruststellen?
Re: napijn wortelkanaalbehandeling
Het beeld dat je schetst valt binnen een normale reactie.
Sterkte
net brufen gepakt en paracetamol, en dan hopen dat het maandag wat beter is
Waarschijnlijk reageert je kies op warmte, heb je al eens geprobeerd hoe dat is met kou. Het moet toch gaan afnemen, anders terug naar je tandarts en foto maken.
Het zit je ook niet mee
Sterkte
Rob