verdovingen schadelijk?

Author:
john laar
Posted:
za, 06/04/2011 - 00:09
zijn er ook goed, onschadelijk, giftige verdovingen?
welke verdovingen zijn het beste? zonder chemische schadelijke stoffen?

waarom informeert de tandarts de klant hier niet over en praat de tandarts altijd als je zelf als klant niet kunt praten omdat je mond vol spullen zitten vd. tandarts ivm. de behandeling?
is een schrijfblokje met pen in de stoel wijsheid?
mecánico para …

omdat ik je antwoord zo dom vind antwoord ik toch even: Er zijn ook gewoon momenten dat je je mond kan houden. Jouw geblaat is typerend voor mensen die zichzelf graag horen en ondertussen, niet geremd door kennis of inzicht ook anderen daarvan op de hoogte willen stellen. get a life
zo, 06/05/2011 - 16:42 Permalink
vV

vind die melding een beetje heel erge onzin... TS had al aangesproken moeten worden op ZIJN gedrag, stellingen en generaliserende opmerkingen over een complete beroepsgroep.....

MPB heeft recht op zijn persoonlijke mening (want iets anders is het niet zoals ik het lees) net als ieder ander.
TS noemt nb een behandelstoel een dodenstoel...nee dat is netjes... :smt018
zo, 06/05/2011 - 18:22 Permalink
TechniekerJeetje

vind die melding een beetje heel erge onzin... TS had al aangesproken moeten worden op ZIJN gedrag, stellingen en generaliserende opmerkingen over een complete beroepsgroep.....

MPB heeft recht op zijn persoonlijke mening (want iets anders is het niet zoals ik het lees) net als ieder ander.
TS noemt nb een behandelstoel een dodenstoel...nee dat is netjes... :smt018

Bij deze.....

TS! Na verschillende belachelijke berichten van jouw kant, een officiele waarschuwing...... Graag je gedrag veranderen! Mocht je het hier niet mee ens zijn.... Gaarne je geluk ergens anders te gaan zoeken....

Voor de melder trouwens....
Lees eerst de eerdere berichten eens en trek daar je conclusie uit... Kan me helemaal in de reactie van MPB vinden....
zo, 06/05/2011 - 21:24 Permalink