cyste

Author:
Moniek1983
Posted:
zo, 06/05/2011 - 15:52
Afgelopen dinsdag heb ik mijn verstandskies rechtsonder moeten laten verwijderen omdat ik daar een cyste had.Met knikkende knieeen zat ik in de wachtkamer. Liep daar blijkbaar al 2 jaar mee maar niet direct klachten gehad ,op de foto twee jaar geleden was een zwart rondje te zien ,maar heb de tandarts er nooit over gehoord totdat ik dus wel klachten kreeg.Er werd een afspraak bij de kaakchirurg gemaakt en ben daar dus afgelopen dinsdag geweest. Acht spuiten verdoving erin en opeens leek het alsof hij die cyste lek prikte ,ik moest accuut spoelen en het leek wel alsof er een lijk uit mijn mond kwam zetten!Zo enorm vies!Toen moest ik naar een ander kamertje ,ik kreeg een lap over mn ogen en toen gingen ze de kies trekken ,waar ik overigens verder gelukkig niets van had gevoeld. En daarna verwijderde hij de cyste door het weg te schrapen? ,wat een heel naar geluid was. nou hele toestand, uur bezig geweest.Was blij toen ik naar buiten liep. De verdoving werkte nog even lekker door maar twee dagen na de operatie werden de klachten steeds erger met gevolg nu 6 dagen later, dat ik nu een hele dikke wang heb ,het gevoel heb alsof mn kaak ontwricht, is en er een paar dode ratten in mn mond rond dansen.Gister maar uit ellende de spoeddienst gebeld en kon binnen een halfuur terecht,die heeft het gat van de kies leegezogen en schoongemaakt maar de pijn is ondraaglijk ,geen pijnstiller helpt. Heb een monoject spuitje gekregen waar ik mee moet spoelen en het gat van de kies moet leegspoelen ,met waterstofperoxide ,maar de klachten worden niet minder.Daarnaast begint mn oor nu ook pijn te doen en loopt de pijn en gekneusd gevoel door tot mn kin. Wat een hel... Neem onverantwoorde doses pijnstillers maar niks helpt .. :cry: