inspectie van volksgezondheid praktijk gesloten drenthe

Author:
tandenjes
Posted:
di, 06/14/2011 - 22:07
in mei 2011 heeft de inspectie van volksgezondheid besloten een tandzorgpraktijk in drenthe voor onbepaalde tijd te laten sluiten. Mede op basis van een klacht van mij. Ook loopt de zaak via tuchtcollege groningen en loopt er een aangifte bij politie drenthe wegens ernstige mishandeling en titelmisbruik.
IK BEN OP ZOEK NAAR MEER GEDUPEERDEN VAN DEZE PRAKTIJK ZODAT WE SAMEN STERK STAAN EN DE DESBETREFFENDE TANDARTS BESTRAFT KAN WORDEN (DIT IS TEVENS EEN VERZOEK VAN DE POLITIE)
Miriam1978

Ik ben een jaar bij de door jou bedoelde tandarts geweest, maar naast slecht uitgevoerde vullingen (recordpoging zo snel mogelijk een laag composiet in de kies kwakken) ben ik niet gedupeerd te noemen. Hij heeft tevens een endo uitgevoerd, die niet geheel gelukt is. Een apexresectie bij de kaakchirurg heeft dat kunnen verhelpen. Ik ben blij dat ik nu wel een goede en zorgvuldige tandarts heb. De tandarts waarover jij spreekt wil zoveel mogelijk patienten op een dag 'helpen' en dat komt de tandzorg bepaald niet ten goede. Bij mijn stiefzus moeten alle wkb's opnieuw gedaan worden, omdat de door jou bedoelde tandarts de kanalen niet ver genoeg heeft schoongemaakt...
Ik wens je veel succes!

PS ik ben overigens in januari van dit jaar al bij deze tandarts weggegaan, omdat ik geen goed gevoel bij hem had. Met z'n vieren tegelijk geholpen worden door 1 tandarts, waarbij hij nauwelijks tijd had voor mij vond ik zeer onprettig.
wo, 06/15/2011 - 17:56 Permalink