Ontstekeing verstandskiezen

Author:
Lisettevers
Posted:
vr, 06/24/2011 - 03:16
Hallo,

Ik heb een probleem, een week of 3 geleden begon mijn verstandskies rechtsboven zeer te doen, nog geen week later mijn verstandskies links onder.
Inmiddels doet het zo veel zeer dat ik mijn tanden bijna niet meer op elkaar durf te zetten en pijnstilling niet tot nauwelijks helpt. Het lijkt alsof mijn hele kaak pijn doet ipv de 2 verstandskiezen.

Nu zou je zeggen.. Meid, ga naar de tandarts, geloof me, ik zou niets liever willen op het moment.
Probleem is : ik ben nog 3 weken in Amerika. En om hier je kies te laten trekken kost je echt heel heel heel erg veel geld. Dan heb je de kosten voor de afspraak, de xray en de (geloof het of niet) de algehele narcose nog niet bijgeteld.

Ik zou dan ook graag van iemand advies willen over wat te doen.. Hoe kan ik dit nog 3 weken volhouden. Ik slik ongeveer 2500-3000 mg per dag aan ibruprofen, en dat werkt niet echt.
Misschien dat de ontsteking ok gewoon groter word. Mijn tand verkleurd iig nog niet, al kun je wel op de plaats van het gaatje een bruine vlek zien.
Hoop 19 juli terecht te kunnen bij de tandarts.