ik heb gisteren een wortelkanaalbehandeling ondergaan. verdoving gezet, werkte goed tot de tandarts een vierde wortel ontdekte en behandelde. tranen over mijn wangen van de pijn.... Behandeling afgemaakt, pijnstiller recept mee en antibiotica voorgeschreven. Na thuiskomst kwam er vies bruin vocht met chloor reuk uit mijn neus - uitgesnoven en veel gedronken om alles een beetje weg te spoelen. Maar het bleef terug komen. Hier op de site gekeken en een tweetal posts gevonden die aangaven dat de chloorbehandeling via de holtes in de neus terecht kan komen. Lijkt me zeer plausibel gezien de plotselinge pijn terwijl er verdooft was en het terugkomen van de chloor-troep uit mijn neus - lijkt er op dat de chloor oplossing onder de tijdelijke vulling blijft 'na-lekken' via de neusholte.
ik ga sowieso morgen weer terug naar de tandards om het na te laten kijken, maar weet iemand of dit blijvend gevolgen kan geven of ??...
groet,
marco
ik ga sowieso morgen weer terug naar de tandards om het na te laten kijken, maar weet iemand of dit blijvend gevolgen kan geven of ??...
groet,
marco