Help! Mijn moeder... :'(

Author:
Zahia1985
Posted:
di, 07/12/2011 - 20:41
heeft een superslecht gebit! Alles zwart, kapot en nu zelfs uitgevallen. Hoewel ik wilde dat ze veeeeel eerder zou gaan, is het nu pas zover dat ze de stap wil zetten. Ze schaamt zich kapot en is erg bang. Ik vind het zo erg om haar zo te zien. Ze durft nu (er een tand uit is gevallen) niet meer naar haar werk en het beinvloedt haar psychisch heel erg. Wie oh wie kan mij helpen, waar kan ik een afspraak voor haar maken? Ze heeft nooit een tandarts gehad, dus waar oh waar kan ik (met spoed) terecht om evt alles te trekken en een kunstgebit te krijgen? Spoed, omdat ze zich anders misschien weer bedenkt en omdat ze er zichtbaar onder lijdt:'( Ik wil haar helpen, maar weet niet zo goed hoe. Wie helpt mij verder?
mecánico para …

Als mensen het zo ver laten komen is de oplossing niet altijd direct te leveren en ook zeker niet meteen voorhanden. Vraag uw moeders huisarts een verwijzing voor de kaakchirurg en probeer samen met uw tandarts of het laboratorium een tussenoplossing te bieden voor vlak na de hele ingreep. Een tijdelijk gebit dus. Kan je na een periode van 6-9 maanden voor een wat meer solide oplossing gaan kijken. Een beter passend gebit bedoel ik dan.
Jammer dat het zover is gekomen, goed dat je het oppikt voor haar.........maar ze gaat een klein jaar vol vervelende dingen te gemoed, en dat is vrijwel niet te voorkomen.
di, 07/12/2011 - 21:29 Permalink