Ik heb na lang zoeken,en niets gevonden,toch een wkb laten doen half mei bij de tandarts. Half juni is de definitieve vulling er in gekomen.Na pijn bij warm/koud,en 2 antibioticakuren,wordt het tandvlees aan de buiten kant nu gezwollen pijnlijk.Ik moet de hele dag door komen met ibuprofen.
Ik wil de kies laten trekken,maar het liefst door een kaakchirurg.
Het klopt toch dat een kaakchirurg,betere apparatuur heeft?
Ik hoop daarmee op minder napijn en klachten, want mijn kiezen zitten enorm vast en diep.
De vorige keer dat ik bij een weekend tandarts een kies moest laten trekken werd helaas een ramp,ze heeft me een groot stuk kaakbot erbij uit gehaald,en nog was de kies er niet helemaal uit,ik heb zoveel pijn gehad toendertijd,dat ik nu liever naar een kaakchirurg ga.
Maar ik ben bang dat ik mijn tandarts dan beledig,en dat is het laatste wat ik wil.
Wat denken jullie,wat moet ik doen?
Ik wil de kies laten trekken,maar het liefst door een kaakchirurg.
Het klopt toch dat een kaakchirurg,betere apparatuur heeft?
Ik hoop daarmee op minder napijn en klachten, want mijn kiezen zitten enorm vast en diep.
De vorige keer dat ik bij een weekend tandarts een kies moest laten trekken werd helaas een ramp,ze heeft me een groot stuk kaakbot erbij uit gehaald,en nog was de kies er niet helemaal uit,ik heb zoveel pijn gehad toendertijd,dat ik nu liever naar een kaakchirurg ga.
Maar ik ben bang dat ik mijn tandarts dan beledig,en dat is het laatste wat ik wil.
Wat denken jullie,wat moet ik doen?
Re: naar kaakchirurg of is tandarts dan beledigd?
Als je dit verhaal aan je tandarts vertelt, heeft hij er vast wel begrip voor. Je hebt sowieso een verwijzing nodig (dat kun je hier lezen).
Dat het de vorige keer zo moeizaam ging, zegt overigens niet dat het dit keer weer zo zal gaan hoor.
De tandarts waarmee ik werk verwijst zelden door naar de kaakchirurg, voor extracties. Hij kan het heel goed zelf. Misschien jouw tandarts ook wel.
Het is dezelfde kies ,vorige keer was het links onderin,en nu rechts onderin.
Of moet je heel lang wachten,als je naar een kaakchirurg gaat?
je kunt toch niet zo lang met pijn blijven lopen?
hebben kaakchirurgen geen gaatjes,voor spoed?
Het maakt mij niet uit waar ik heen moet rijden,als ze me maar helpen.
Tis toch ook zo dat een kiesdie een wkb heeft ondergaan,snel afbreekt tijdens het trekken?
Haha, ik vind em leuk!!! :wink: