mijn kiezen worden weggehaald onder narcose ben opgelucht

Author:
digna1974
Posted:
wo, 08/17/2011 - 22:51
hallo allemaal, ik had voor morgen een afspraak staan om twee kiezen onder plaatselijke
verdoving weg te halen bij de kaakchirurg gewone kiezen achterin me mond.
aan de andere kant moet er ook nog een weggehaald worden in totaal drie.
ik heb alleen kokhalsneigingen als er achterin me mond gewerkt worden
dus zag het helemaal niet meer zitten en vind het gewoonweg
naar om een kies te laten trekken zo,n tang in je mond
en dat gewrik en gekraak durf het ook niet .vandaag heb een paar keer de kaakpoli
gebeld maar er was geen andere oplossing dan plaatselijk laten weghalen
hun doen niet aan narcose of je moet geestelijk gehandicapt zijn
zeiden ze nou ik vind dat iemand met veel angst ook geholpen moet kunnen worden op die manier . toevallig heb ik een vriendin waarbij ook k iezen
weg moeten en laat het in a,dam doen dus heb ik die gebeld en gevraagd
of het bij mij ook onder narcose mag ja dat mag dus rijd ik morgen
effe langs me tandarts voor nieuwe verwijzing met narcose had die ook al gebeld
kan volgende week donderdag al op consult in a,dam en dan word het traject ook
opgestart wou ook wel naar narcosetandarts of zo maar ik ga liever naar ziekenhuis
omdat ik diabetes heb en dat moet ook goed in de gaten houden worden
ik weet narcose is niet alles maar in mijn geval komt het erg goed uit
gelukkig zijn hier meer mensen die begrijpen dat je gewoon erg
tegen een behandeling op kan zien en er zelfs paniekaanvallen
van kan krijgen die heb ik namelijk wel
gelukkig heb ik ook lieve familie die zelfs de narcose enzo nog voor me willen betalen
als het betaald zou moeten worden dus dit is voor mij de juiste oplossing zo
digna :D
digna1974

[quote="Dirickx"]juist en nu van dit alles leering trekken ... en de mondhygiene flink opkrikken dat deze ingrepen nooit meer hoeven ..[/quo
hi , me gebit is mede doordat ik waarschijnlijk lange tijd met onbehandelde suiker heb gelopen zo achteruit gegaan,maar idd ik ga als achter klaar is elke drie maanden op controle bij de tandarts en ga dan ook elke drie maanden naar mondhygieniste vond mehuisarts ook verstandig omdat het toch in de gaten gehouden moet worden
heb er veel aan laten doen al heb paar bruggen kronen en ga ook mondhygieniste
maar heb te lang met hoge suikers en niet gereguleerde suiker gelopen waardoor dit mede gekomen is digna
do, 08/18/2011 - 16:11 Permalink
digna1974

juist en nu van dit alles leering trekken ... en de mondhygiene flink opkrikken dat deze ingrepen nooit meer hoeven ..[/quo
hi , me gebit is mede doordat ik waarschijnlijk lange tijd met onbehandelde suiker heb gelopen zo achteruit gegaan,maar idd ik ga als achter klaar is elke drie maanden op controle bij de tandarts en ga dan ook elke drie maanden naar mondhygieniste vond mehuisarts ook verstandig omdat het toch in de gaten gehouden moet worden
heb er veel aan laten doen al heb paar bruggen kronen en ga ook mondhygieniste
maar heb te lang met hoge suikers en niet gereguleerde suiker gelopen waardoor dit mede gekomen is digna

ik heb nu consult 12 september in amsterdam en tevens afspraak bij een anesthesist daarna duurt het 6-8 weken voor dagopname ben blij dat dit kan heb tich redenen en gelukkig werken me huisarts en tandarts er beiden aan mee die zien ook in dat echt noodzakelijk is voor mij mensen houd jullie op de hoogte van het vervolg
ma, 08/22/2011 - 11:25 Permalink