Achterstallig onderhoud

Author:
dees87
Posted:
wo, 10/19/2011 - 17:38
Goedemiddag,

Mijn vriend heeft extreme angst voor de tandarts, en is om die reden al jaren niet meer geweest, Nu is mijn vraag eigenlijk of iemand enig idee heeft wat het gaat kosten als hij nu weer een tandarts zou bezoeken, De reden hiervoor is op dit moment vooral dat hij ontzettende zenuwpijn heeft aan zijn verstandskies, maar ook de rest van zijn gebit verdient niet echt een schoonheidsprijs :o
Ik weet dat het vroeger zo was dat je eerst het achterstallige onderhoud moest betalen en daarna werd het weer vergoed, maar hoe is dat tegenwoordig? En kan ik hem aanmelden bij mijn tandarts want hij heeft geen tandarts meer.

Ik hoop dat jullie de antwoorden hebben.
Romy32

Nu is mijn vraag eigenlijk of iemand enig idee heeft wat het gaat kosten als hij nu weer een tandarts zou bezoeken
Het is voor ons onmogelijk om dat te zeggen. Het ligt er uiteraard aan wat er moet gebeuren.


Ik weet dat het vroeger zo was dat je eerst het achterstallige onderhoud moest betalen en daarna werd het weer vergoed, maar hoe is dat tegenwoordig?
Dat is niet meer zo. Tegenwoordig moet je een aanvullende tandartsverzekering afsluiten, om behandelingen vergoed te krijgen.
En als jouw tandarts nog patiënten aanneemt, kan je vriend zich daar gewoon aanmelden.

Succes!
wo, 10/19/2011 - 21:28 Permalink