Wat kost deze restauratie (zie bijg. foto's)?

Author:
Reader
Posted:
za, 12/17/2011 - 17:44
Hallo,
Ik wil heel graag weten hoe men zie bijgeleverde foto's de restauratie gaat noemen van deze twee tanden.
Wordt het bij foto 1 het een eenvlaks- of twee vlaksrestauratie (voortand met een klein gaat boven(alleen voor)bij het tandvlees.
Ik ga ervan uit dat foto 1 een eenvlaks-reparatie wordt...maar bij foto 2 is het gat ietsje groter zoals u gaat zien...onder welke noemer vallen gaan deze restauraties vallen?
Hoeveel gaat dit in totaal mij kosten (dus beide tanden restaureren)?

Graag een correcte uitleg want ik krijg sterk het idee dat de huidige expert gaat afwijken van de daadwerkelijke waarheid.
Attach
Reader

Hallo, het gaat hier om twee tanden die dezelfde dag worden gerestaureerd uit uw antwoord maak ik op dat u 1 tand de prijzen en codes van opgeeft.
Zou u misschien wat duidelijker willen zijn betreft uw antwoord. Om welke foto gaat het?
Zou u misschien opnieuw de prijzen per tand erbij willen vermelden , want nu vraag ik me af om welke tand het gaat en/of dit nu voor beide gaat gelden..en vanwaar ook een tweevlaksrestauratie en niet een eenvlaksrestauratie? Het gaat toch om 1 gaatje en niet twee(betreft 1 tand) vooral van foto twee dat lijkt mij een minuscuul gaatje waar geen tweevlaksrestauratie voor nodig is, maar ik kan het ook fout hebben. Met smart wacht ik uw antwoord af.
Attach
ma, 12/19/2011 - 17:02 Permalink