Serieus probleem Verstandskies.

Author:
PatientDoctor
Posted:
do, 01/05/2012 - 15:39
Hallo,
Een goede vriend van mij heeft heel erg last van zijn verstandskies. Toen ik met hem mee ging naar de tandarts bleek de verstandskies druk uit te oefenen op de kies daarvoor. Deze brengt ook schade aan de kies daarvoor als hij niet getrokken wordt.
Hij had 2 verstandskiezen laten trekken maar deze moest erin blijven om verlamingsgevaar te voorkomen.
Toch heeft de tandarts hem verwezen naar de kaakchirurg te gaan en de verstandskies te laten trekken.
Wat te doen in deze situatie?
vV

naar de kaakchirurg gaan lijkt mij. die kunnen prima zonder de zenuwbaan te beschadigen hem eruit halen. Punt is uiteindelijk moet ie er toch uit, dan liever alleen die, te lang wachten worden het er vanzelf 2 die er uit moeten. Kaakchirurg begint niet zomaar aan een dergelijke klus, dus als een dergelijk probleem van te voren al bekend is kan er dus op voorhand al rekening mee gehouden, bv door het nervus verloop heel goed in de gaten te houden tijdens de ingreep, extra wortelsplitsing te doen ed. Even overleggen dus met de kc, die begint er echt niet zomaar aan.
do, 01/05/2012 - 16:10 Permalink