Nood aan implantaten? Bleken? Hulp en kwaliteit gevraagd!

Author:
gerpel
Posted:
za, 01/14/2012 - 22:17
Ik heb vroeger een beugel gedragen tot mijn 16 jaar. Er waren 2 tanden getrokken, jammer genoeg heb ik de beugel niet lang genoeg behouden met als gevolg dat er 2 gaten zijn in mijn bovengebit. Hierbovenop heb ik verschillende verkleuringen aan tanden omdat ik heel veel cola dronk. Sinds enkele jaren verzorg ik mijn tanden zo goed mogelijk, maar ik heb toch wel een complex ontwikkeld en durf bijvoorbeeld nooit te lachen.

Ik wil er echt iets aan doen en heb al wat opgezocht: http://www.wellnesskliniek.com/nl/tandheelkunde-fotos-voor-na/implantaten
Dit zijn redelijk overeenstemmende gevallen, wat ik dus nodig heb is:

2 implantaten : 1250 Euro (bij wellnesskliniek)
2 kronen (ik zou de metaalvrije nemen); 1580 Euro
Bleking: 450 Euro

De prijs lijkt mij redelijk, het voornaamste wat ik wil is echte kwaliteit, zodat ik later niet nog eens last en kosten heb, zijn er plaatsen die echt aangeraden worden? (het gaat mij niet zozeer om de prijs, maar echt dat het goed gebeurd). Of is het beter om nog eens een prothese te nemen? Hiervoor zou ik minstens 4000 euro moeten betalen.

Als je mij plaatsen kan aanraden of informatie hebt over deze wellnesskliniek in Genk, laat het dan alstublieft weten.

Alvast bedankt