Hoi,
Ik ben afgelopen donderdag bij de tandarts geweest omdat er een kies moest worden getrokken. Na de behandeling kreeg ik zo'n oplosbaar sponsje in de wond (ziet er net uit als een stuk kauwgum). Hoe lang duurt het voordat dit is opgelost en kan ik hier overheen poetsen :smt001 en/of gebruik maken van mondwater om te reinigen? :smt017
Mvd Sander
Ik ben afgelopen donderdag bij de tandarts geweest omdat er een kies moest worden getrokken. Na de behandeling kreeg ik zo'n oplosbaar sponsje in de wond (ziet er net uit als een stuk kauwgum). Hoe lang duurt het voordat dit is opgelost en kan ik hier overheen poetsen :smt001 en/of gebruik maken van mondwater om te reinigen? :smt017
Mvd Sander
Re: Sponsje
M.a.w, er is nogal een enorm verschil in dit soort wond-bedekkende sponsjes en de oplosbaarheid hiervan? Ik denk hierbij aan verschillende merken etc. De instructies die ik namelijk meekreeg, is dat de spons zich vanzelf oplost. Dit zal uiteraard geen maanden op zich laten wachten, neem ik aan! :wink:
Ik had ook gehoopt dat dit nou eens zo'n leuke, eenvoudige vraag zou kunnen zijn om op een forum te plaatsen. :smt003
Mvg Sander