hopelijk kunnen jullie me helpen. Sinds 2 weken enorm veel pijn, volgens mij door mijn tandvlees. Mis 1 kies en de kies die daarachter ligt is pas gevuld. Sinds enkele weken enorme pijnscheuten als ik iets warms drink..maar pijn wordt steeds zeurender. ook al naar mijn tandarts geweest, maar omdat ik zwanger ben, wou hij geen foto maken....nu wordt de pijn steeds erger (vooral als ik wil gaan slapen). Voel met mijn tong dat in het tandvlees (waar eerst die kies zat) een gaatje zit.
weet iemand hier een oplossing voor of iets wat ik kan gebruiken tegen de pijn....gebruik al elmex sensitive en parodontax mondwater
weet iemand hier een oplossing voor of iets wat ik kan gebruiken tegen de pijn....gebruik al elmex sensitive en parodontax mondwater
Re: kies getrokken en nu (2 jaar later) pijnlijk tandvlees d
Dan trekt het er in, dan voel je ongeveer 1 tot 15 minuten een bonzende pijn en dan trekt het weer weg.
De kies is soms ook gevoelig met er tegen tikken.
Op een foto zie je dat pas na minimaal 3 maanden, dus nu heeft dat geen zin. Ik zou er ook niet op wachten.
Laat de kies die pas gevuld is eens testen met kou. Er is een kans dat die kou niet voelbaar is.
Dan heb je daar een inmiddels overleden zenuw.
Maar het kan ook ontstoken tandvlees zijn.
Doorgaans is dat ook kougevoelig.