Ik heb een vraagje,
mijn tandarts wil nu in plaats van porseleinen tanden en kiezen kunstof in het gebit plaatsen
nu is mijn vraag verkleuren dit tanden en kiezen niet snel (geel)
ik drink graag een wijntje en veel thee heeft dat meer invloed op de kleur van deze tanden bij het porselein was dit niet zo.
breken de tanden niet vlugger tis namelijk kunststof.
Ik heb helemaal geen ervaring met kunstof en weet niet of dit wel zon goed idee is wie kan mij meer informatie geven, mijn tandarts zegt alleen "komt goed mevrouwtje"en ik heb geen tijd maar het is prima materiaal.
Dus hier heb ik niet veel aan
hoop dat u mij kunt helpen
bij voorbaat alvast bedankt
mijn tandarts wil nu in plaats van porseleinen tanden en kiezen kunstof in het gebit plaatsen
nu is mijn vraag verkleuren dit tanden en kiezen niet snel (geel)
ik drink graag een wijntje en veel thee heeft dat meer invloed op de kleur van deze tanden bij het porselein was dit niet zo.
breken de tanden niet vlugger tis namelijk kunststof.
Ik heb helemaal geen ervaring met kunstof en weet niet of dit wel zon goed idee is wie kan mij meer informatie geven, mijn tandarts zegt alleen "komt goed mevrouwtje"en ik heb geen tijd maar het is prima materiaal.
Dus hier heb ik niet veel aan
hoop dat u mij kunt helpen
bij voorbaat alvast bedankt
Re: kunstof tanden en kiezen in mijn protese
en bedankt voor uw uitleg
alleen mijn vraag is meer of mijn tanden en kiezen bij gebruik niet geel worden want kunststof heeft die nadelige eigenschap en omdat ik veel thee drink en vaak een wijntje
en of het dan makkelijk schoon te maken is ???
en of kunstof net zo sterk is als porselein met bijten en of ze vlug of niet vlug breken
Mijn tandarts wil overgaan naar kunststof maar is dat wel zo verstandig ???