mijn kunstebit

Author:
ikkuh29
Posted:
wo, 03/14/2012 - 15:22
hallo

Ik heb gister onder volledige narcose mijn tanden en keizen laten trekken,
Toen ik uit de narcose kwam zei ik gelijk tegen de tandprotheticus dat het niet goed zat want mijn kiezen sluiten niet op elkaar aan,en dit is erg vervelend en vermoeiend voor mijn kaak.Ook is mijn ondergebit aan de binnenkant te lang hij is nog langer als waar eerst de wortels zaten bijna onder in mn kin dus.En dit doet z on verschrikkelijke pijn het is zo drukkend knellend en het schaaft.Ik heb mijn gebit vanochtend bij de tp er uit laten halen voor de 1e keer en alles zag er goed uit (zei zij) Maar toen ik zei dat de onderkant te lang was reageerde ze lakoniek en zei ik kijk volgende week wel ff want je kaak slinkt nog te veel.Ik zei al is het maar een beetje dan verlicht het toch iets.En achter mijn voorste voortand rechts tot de 1e kies die komt zitten gewoon hapertjes in het gedeelte waar de kies geplaatst is.Alsof het al beschadigd is,
Mijn tp heeft op 6 februari een afdruk gemaakt van mijn gebit boven en onder,dat was het hij heeft geen plaatje gebruikt voor de stand van de kiezen,ik heb ook niks gepast of iets, gelijk de prothese er in na het trekken van de kiezen.
Pff het is nog maar 36 uur geleden maar de pijn word alsmaar erger en die was wel draaglijk wat kan ik nog doen,en kan ik naar een andere tandprotethicus toe?
Er zit 1 bij mij om de hoek die heel goed en aardig is volgens bekenden.En waar ik nu zit is een eindje van mijn huis 19 km ongeveer en betaald parkeren vd deur 0,50 voor 20 min niet te geloven. graag antw of je gewoon met je kunstgebit naae een tandprotheticus kan,deze man repareert ze en trekt geen tanden en kiezen endergelijke.