Kiespijn na apexbehandeling

Author:
Anoek2908
Posted:
za, 04/21/2012 - 21:18
Hallo,

Afgelopen dinsdag heb ik een apex-behandeling gehad van een kies linksonder, hier heb ik nog pijn aan, er zit ook nog een wond. Nu heb ik sinds enkele dagen ook last van hevige kiespijn links boven, kan dit verhouding met elkaar hebben? Het gaat namelijk steeds pijner doen, of is dit toch weer iets aparts.. Ik neem veel pijnstilling in, maar dat helpt ook niet meer...
Ik mag ook niet op de spoeddienst komen, omdat kiespijn moet wachten...
Ik hoor graag de reactie van een tandarts.
Anoek2908

Hier ben ik weer!! Na een heel drama hebben ze uiteindelijk de bovenkant ook opengemaakt, en was ik van de helse pijn af. Het gaat allemaal de betere kant uit. Dit is vorige week dinsdag gebeurd. Helaas heb ik alleen nu een bult in me onderkaak ontdekt. In me mond zie je hem niet, er buiten ook niet, maar als ik rechts bij de me kaak eronder beet pak, kan ik echt een bobbel beet pakken. Zo op het gezicht kun je het niet zien, het is wel pijnlijk als ik het aanraak, maar anders niet. Kan dit een klier zijn of zit het dan toch weer te ontsteken? Heb wel nog een open plek in me mond die aan het dichttrekken is, maar dat is al 3 weken terug, dus gevoelig is dat niet!!!
Ik hoor het graag, maak me namelijk zorgen dat het dadelijk weer gaat zitten broeien.
do, 05/03/2012 - 21:53 Permalink