Hallo !
Ik zit met het volgende probleem :) ,
Ik heb 1 maand terug een wortel kanaal behandeling gehad om dat 3 kwart van mijn kies was afgebroken . Behandeling ging zeer oke en pijnloos gelukkig en hij heeft er zeer netjes een nieuwe kies op geplakt .
Maar sinds gisteren had ik last van een soort van '' druk '' op die kies . Naarmate de avond vorderde werd die druk ietjes erger . En vannochtend toen ik wakker werd had ik een bult boven die kies zitten . Als ik op de kies druk word het ook iets gevoeliger .
Voordat die kies was afgebroken heb ik wel is vaker last gehad van dat probleem op exact dezelde plek , toen had de tandarts mij verteld dat het gewoon ontstoken tandvlees is . en na een tijdje goed poetsen en spoelen werd die bult ook wel weer minder gelukkig
Maar nu vind ik zelf nogal behoorlijk raar dat het ALWEER op die plek zit .
Weet iemand misschien wat het zou kunnen zijn ?
ik hoop wat van jullie te horen ,
Hiephoi
Ik zit met het volgende probleem :) ,
Ik heb 1 maand terug een wortel kanaal behandeling gehad om dat 3 kwart van mijn kies was afgebroken . Behandeling ging zeer oke en pijnloos gelukkig en hij heeft er zeer netjes een nieuwe kies op geplakt .
Maar sinds gisteren had ik last van een soort van '' druk '' op die kies . Naarmate de avond vorderde werd die druk ietjes erger . En vannochtend toen ik wakker werd had ik een bult boven die kies zitten . Als ik op de kies druk word het ook iets gevoeliger .
Voordat die kies was afgebroken heb ik wel is vaker last gehad van dat probleem op exact dezelde plek , toen had de tandarts mij verteld dat het gewoon ontstoken tandvlees is . en na een tijdje goed poetsen en spoelen werd die bult ook wel weer minder gelukkig
Maar nu vind ik zelf nogal behoorlijk raar dat het ALWEER op die plek zit .
Weet iemand misschien wat het zou kunnen zijn ?
ik hoop wat van jullie te horen ,
Hiephoi
Re: Pijnlijke dikke bult op mijn tandvlees
Alleen de oorzaak van dit soort bulten zit net naast de wortel.
De bedoeling van een WKB is het verhelpen van de oorzaak van zo'n ontsteking.
Als er al ontstekingen zitten, dan helpt zo'n WKB niet altijd om de ontsteking weg te houden.
Ik vraag me eigenlijk af of dat kwaad kan bij jou.
Heb je last van een zwakke gezondheid? Suikerziekte, hartproblemen, darmziektes en dergelijke denk ik dan aan.