Ik heb een vraagje,ben hier nieuw dus weet niet als ik goed zit!
Ik moet over twee weken acht kiezen laten trekken en zie er vreselijk tegenop!ik krijg onder een frameprothese,gelukkig ga ik onder narcose na veel ellende te hebben gehad door vreselijke wortels!wie heeft dit ook meegemaakt en hoelang ben je er ziek van en hoelang moet ik vrij vragen van mijn werk?
Ik moet me twee uur melden in het ziekenhuis duurt zoiets lang???heel wat vragen maar ik hoop op reactie's,alvast bedankt!!!
Ik moet over twee weken acht kiezen laten trekken en zie er vreselijk tegenop!ik krijg onder een frameprothese,gelukkig ga ik onder narcose na veel ellende te hebben gehad door vreselijke wortels!wie heeft dit ook meegemaakt en hoelang ben je er ziek van en hoelang moet ik vrij vragen van mijn werk?
Ik moet me twee uur melden in het ziekenhuis duurt zoiets lang???heel wat vragen maar ik hoop op reactie's,alvast bedankt!!!
Re: kiezen trekken onder narcose
Ik weet niet of ik jou kan helpen want ik heb een volledige extractie gehad, nu 7 maanden geleden. Ik weet wel dat onder narcose gaan heeeeel goed meevalt. Ook achteraf ben ik daar totaal niet ziek of misselijk van geweest. Ik zou het onmiddellijk weer doen. Je ontwaakt gewoon alsof je heerlijk geslapen hebt. Zo, ik weet niet of je er iets aan hebt, maar dit was mijn ervaring. Ik wens jou nog veel sterkte!
Groetjes,
Moedertje.
Re: kiezen trekken onder narcose
hi, ik heb vorig jaar vier kiezen onder narcose laten trekken in ziekenhuis amsterdam
in de ochtend moest ik me melden om 7 uur, dan word je dag besproken met verpleegkundige
operatiekleding aan ik werd met bed en al naar een ruimte voor de ok gebracht, daar werd me infuus geplaatst,toen rond 8 werd ik opgehaald voor de ok ik moest van het bed overstappen op een operatietafel kreeg plakkertjes opgeplakt, toen kapje op en was zo weg binnen paar tellen ben je in narcose gaat zo snel dat heb je niet eens door,rond een uur of 9 werd ik wakker op de uitslaapkamer was niet misselijk want had een antimisselijkheid gevraagd ben daar gevoelig voor die spoten ze in het infuus voor ik wakker werd, had wel last van bloed spugen maar dat kwam doordat je tijdens de narcose een beademingsbuisje via je neus krijgt
,dat bloeden hield redelijk snel op , zat aan een infuus met pijnstilling, maar had weinig tot geen last van pijn het s cheelt wel dat de wonden gehecht worden.ik werd rond 10en naar de afdeling gebracht en toen ik zelfstandig naar de wc was gegaan hebben ze nog effe me bloeddruk gemeten en me suiker geprikt ik ben diabetespatient mocht ikme aankleden,
moest wachten in een wachtruimte daar zou de kaakchirurg komen rond een uur of half 12 ben ik naar huis gegaan was wel suf van de narcose maar dat is normaal, heb weinig tot geen napijn gehad vond het een fijne manier van kiezen verwijderen. ik heb twee frame protheses laten aanmaken ben daar paar maanden mee bezig geweest heb ze nu twee maanden is wennen maar het bevalt goed,wat je ook zou kunnen vragen als je echt heel erg nerveus bent
een pilletje voor je naar de ok gaat een temazepam. mocht je nog vragen hebben hoor ik het wel digna