PG

Author:
troepies
Posted:
wo, 05/30/2012 - 14:27
Ik kort het maar even af,
Vandaag heb ik de uitslag gekregen van een test. Er is een en ander aan bacteriën gevonden o.a. PG. Nu raadt men mij aan ook een test af te laten nemen bij mijn man. Maar ik vraag me af, hij heeft al jaren een kunstgebit. Misschien naïef maar is dat wel zinvol? Als dit over ontstoken tandvlees gaat.

Na parodontale chirurgie bij rest pockets in de molaarstreken.. eeeeh.. morgen heb ik een afspraak bij mijn tandarts ik vermoed dat mijn twee achterste kiezen rechts boven en onder er uit gaan.

Wanneer gaat het "een eindeloos gebed" worden.. ik heb geen zin in iedere keer weer een of ander eng iets te moeten ondergaan. Ik heb geen tandarts angst maar dan heb ik toch liever de hele handel er uit, want het is dus overal wat met mijn tanden en kiezen. Tussen de 5-9 mm.. en het is na het schoonmaken ook niet beter geworden.
Plus de kosten natuurlijk.. ik ben 56 jaar, rook al 12 jaar niet meer.

Bij voorbaat dank voor eventuele reacties
Lieneke

Dat uw man gekweekt zou moeten vind ik onzinnig. Iemand die niet ziek is, gaan je geen medicijnen geven.
Wat wilt u verder nu weten? Wat de voordelen zijn en de nadelen van behandelen? Of moet ik u gaan overtuigen waarom niet alles eruit zou moeten? U heeft de grootste postenkost al gehad... de anti-biotica kost u niks extra's. Dus ik snap uw probleem niet helemaal. Hoe oud was u eigenlijk van plan te worden?
wo, 05/30/2012 - 19:19 Permalink