Een activator!

Author:
MMAM100
Posted:
di, 06/05/2012 - 15:09
Hallo,

Ik ben gister voor een eerste afspraak naar de ortho geweest. Was al bij een andere maar ging verhuizen. :wink: :wink: Bovendien wisselde ik te langzaam. Maar nu kan ik dus beginnen. Met meteen een activator. :roll: :roll: Hebben jullie misschoen ervaringen? Of tips hoe ik er mee om kan gaan?

Hopelijk wel,

Maartje

PS: ALs ik hem heb houd ik jullie op de hoogte
saskiavr

Hoi beste Maartje,
er zijn veel soorten of varianten in activators, dus weet niet welke jij gaat krijgen.
Ikzelf heb er ook een tijdje 1 gedragen, het is heel erg wennen en best een opgave om zo'n beugel te dragen, en vol te houden, Maartje.
Toch zijn ze erg goed en effectief, nu achteraf heeft het zeker gedaan wat het moest doen en ik hoopte zodat ik verder kon met de volgende, en laatste,
beugel behandeling. Ik ben nu bijna klaar! :-)
Voor wat informatie, en mijn ervaringen, zowel positoef als negatief, moet je maar even kijken op mijn eigen onderwerp "Activator (blokbeugel) ervaringen?"

Wens je veel succes, en geloof me, kwestie van doorzetten, zeker in het begin!! Maar het gaat zeker lukken!
Zal een beetje proberen meelezen hoe het gaat als je ons op de hoogte houd. Weet je al wanneer je de activator krijgt?
Groetjes,
Saskia

Ps: Hier is nog een recent onderwerp van iemand over de activator:
http://www.tandarts.nl/phpBB/viewtopic.php?f=24&t=23116
wo, 06/06/2012 - 21:27 Permalink
MMAM100

Beste Saskia,
Bedankt voor je reactie!
Ik krijg de beugel op 13 juni. Kun je misschien iets vertellen over het slapen met een beugel? Dat lijkt me namelijk erg vervelend. :roll: :cry:
Groetjes, Maartje
do, 06/07/2012 - 08:25 Permalink
saskiavr

Kun je misschien iets vertellen over het slapen met een beugel? Dat lijkt me namelijk erg vervelend. :roll: :cry:
Groetjes, Maartje

Hoi Maartje, ja is wel even erg vervelend inderdaad, voor ik in herhaling val, lees even mijn verhaal, staan ook dingen in over slapen met zo'n beugel.
en hoe ze het meestal aanpakken/adviseren in het begin.
als je eventueel specifieke vraagjes hebt, kun en mag je me ook wel even prive berichten.
http://www.tandarts.nl/phpBB/viewtopic.php?f=24&t=20137

Groetjes voor nu, en zal aan je denken en wens je succes vanaf de 13e.
Saskia
do, 06/07/2012 - 19:10 Permalink
saskiavr

Ik krijg de beugel op 13 juni. Kun je misschien iets vertellen over het slapen met een beugel? Dat lijkt me namelijk erg vervelend. :roll: :cry:
Groetjes, Maartje

Hoi beste Maartje,
Hoe gaat het!!? Je hebt inmiddels je beugel toch?
zo, 06/17/2012 - 10:31 Permalink