Blijvende ontsteking na trekken verstandskies!

Author:
Nala12
Posted:
di, 06/12/2012 - 09:46
Hallo,

In Maart is mijn verstandskies rechtsachter, (mijn rechts) getrokken bij de chirurg. Ik kreeg daarna een wang waar je U tegen zegt en dat is een hele tijd zo gebleven. Keer op keer kreeg ik antibiotica en dat heeft niet geholpen. Het ging een beetje weg en kwam weer net zo hard terug. Laatst kreeg ik weer een vreselijk dikke wang en de bult knapte en het pus stroomde eruit. Ik dacht yes, de spanning is er nu eindelijk vanaf. Maar helaas weer bleef er een bult.
Nu zijn ook mijn klieren in mijn hals opgezet en het is best pijnlijk. Het voelt als een klein balletje onder mijn kaak die erg pijn doet. Ik ben het nu een beetje zat want het is al half juni bijna en ik blijf maar aanmodderen en de AB helpt niet bij deze ontsteking. Fotos wijzen niet uit dat er iets achter is gebleven dus dat kan ik ook van het lijstje schrapen. Ik kan er bijna niet van slapen omdat ik niet op die wang kan liggen.

Wat moet ik nou doen? de ontsteking gaat maar niet weg. De tandarts zei dat ze deze week nog een keer wilde beoordelen en dat ik dan misschien terug naar de kaakchirurg moet. Maar die wachttijd is ook een paar weken bij de kaakchirurg, zolang kan ik toch niet wachten. Ik ben er (letterlijk!) ziek van. Heb geen energie, ben moe en ziek. Ik hoop snel wat te horen

Groetjes Nala