Dillema, graag advies

Author:
mamaa80
Posted:
wo, 06/27/2012 - 01:11
Ik heb 5 weken geleden een wkb gehad (een start gemaakt) het afmaken hiervan is over 3 weken

2 weken geleden heb ik heftige pijn. Zenuw blijkt opnieuw ontstoken te zijn. Zenuw wordt opnieuw behandeld (weer met naaldjes erin, schoongemaakt doorgespoeld?)
Ik krijg een antibioticakuur als nabehandeling.

2dagen terug: groot gedeelte van noodvulling valt eruit. Geen pijn oid. Ik bel de spoedtandarts. De kies wordt gevuld. Na vullen voel ik lichte pijn. Er wordt dan een foto gemaakt, er is opnieuw een ontsteking te zien. De tandarts twijfelt even om de zenuw schoon te maken of antibiotica te geven.Hij vraagt na of ik pijn heb. Nee, had geen heftige pijn, alleen gevoelig als ik er op drukte.. Hij geeft mij aan dat als hij de zenuw schoonmaakt, dat er een grote kans bestaat dat de ontsteking dan juist gaat broeien en er juist hierdoor wel pijnklachten kunnen ontstaan.

Nu: pijn bij bijten, het wordt steeds meer gevoeliger als ik de kiezen op elkaar leg... (napijn? ontsteking?)

Mijn probleem: ik ga vrijdag een week naar het buitenland op vakantie. Ik weet niet waar ik goed aan doe. Opnieuw afspraak maken met als doel dat de zenuw schoongemaakt wordt (met risico van pijn) ehh klopt dit trouwens??
of antibiotica afmaken..

Tips advies?

pfff