Pijn na vullen kies

Author:
spvdb1975
Posted:
vr, 06/29/2012 - 13:40
Een paar jaar geleden is er een stuk van mijn kies (rechts achter, onderin) afgebroken. Dit is met een vulling gerepareerd. Nooit last van gehad. Vorige week is er een gedeelte van de vulling afgebroken (op het kauwvlak). Dit gaf een beetje gevoeligheid bij het kauwen. Gisteren is de vulling door de tandarts gerepareerd. Eerst gedeeltelijk uitgeboord (wat erg pijnlijk was) en toen opnieuw gevuld. Sindsdien kan ik niet meer aan die kant kauwen, dat geeft een scherpe pijn. Gisteren eind van de middag had ik zelfs een constante scherpe pijn, maar dat is sinds vanochtend over. Maar kauwen is onmogelijk, dat doet erg veel pijn. Tandarts gebeld en die zegt dat de vulling te hoog is en wil het bijslijpen.

Kan zoiets simpels als een te hoge vulling echt zo veel pijn veroorzaken? Het is geen kloppende pijn.
spvdb1975

Ben bij de tandarts geweest, vulling is aan de bovenkant iets bijgeslepen en het lijkt erop dat de pijn nu weg is! Ongelooflijk hoeveel pijn een te hoge vulling kan geven en hoe simpel de oplossing kan zijn :D .
vr, 06/29/2012 - 16:04 Permalink