Kies trekken of niet?

Author:
Marielle87
Posted:
za, 07/14/2012 - 21:24
Hallo,

3 weken geleden kreeg ik ineens een aanval van kiespijn rechts boven op een kies waar al een wortelkanaalbehandeling op zit..ik kon hè niet precies zeggen dus heeft de tandarts ook de kies ervoor behandeld me een wortelkanaalbehandeling. Na een weekje aan kant eten ging het eigenlijk best goed tot dat ik gisteren ineens weer pijn kreeg in een van deze kiezen! Ik ga volgende week op vakantie en mijn eigen tandarts is nu met vakantie. Wat moe ik nu doen??? Op de foto is trouwens niks te zien. Ik heb altijd veel problemen met mijn gebit en ben echt super bang altijd! Wat is het beste? Kan ik deze achterste kies misschien het beste laten trekken want naar het buiteland met kiespijn zie ik ook niet zitten en zou dit de pijn wegnemen???

Groetjes
AndersDanAnders

Hoi,

ik heb er totaal geen verstand van dus kan je in die zin niet adviseren.

Ik ben ook altijd bang voor de tandarts. Ik kan je daarom wel adviseren om gewoon voor je vakantie heen te gaan.
Ten eerste ben je dan van de pijn af (wat de behandeling ook mocht zijn), ten tweede zit je dan niet je hele vakantie er tegenaan te hikken waardoor je halve vakantie verpest is met piekeren en/of pijn.

Heel veel succes en een fijne vakantie toegewenst.
di, 07/17/2012 - 14:13 Permalink