HELP..Wortelkanaalbehandeling na 8 weken pas sluiten???

Author:
RyanNB
Posted:
di, 08/21/2012 - 09:19
Ik heb 5 weken geleden een WKB laten starten tijdens een behandeling.
Nou was de afspraak eigenlijk voor een gaatje gepland maar tijdens de behandeling kwam de tandarts erachter dat er toch beter een wkb uitgevoerd kon worden.

Ze hebben deze gestart en ik ben aansluitend 5 weken op vakantie gegaan en gisteren teruggekomen.
Meteen een afspraak maken was niet mogelijk omdat op vrijdagmiddag de receptioniste niet meer aanwezig was en de behandeling natuurlijk was uitgelopen omdat de wkb langer duurde dan een gaatje vullen.

Zojuist gebeld en een afspraak gemaakt maar deze staat pas over 2,5 week gepland. De receptioniste zei dat het geen problemen zou geven maar ben er toch niet gerust op.

Ik vraag me af of dit de behandeling niet verslechterd? Kan het kwaad, omdat de maatstaf 2 tot 6 weken is, dat mijn wkb na 8 weken gesloten wordt??

Hoop op positieve antwoorden:)
RyanNB

Ik had de afspraak op vrijdagochtend om 11.45 uur om een gaatje te laten vullen.
Omdat het een WKB bleek te zijn duurde het langer dan gepland waardoor toen ik terugkwam de receptioniste niet meer aanwezig was en ik geen afspraak kon maken. Praktijk sluit om 12 uur..

Ik ging diezelfde middag nog op vakantie dus kwam heel rot uit..

Heb geen pijnklachten dus dat moet goed komen dan!
di, 08/21/2012 - 10:09 Permalink