Is dit normaal?

Author:
Pat1976
Posted:
di, 09/11/2012 - 16:17
Vorige maand had ik een zeurende pijn, en de tandarts ontdekte een ontsteking aan de tandwortel. De tandarts had echter pas na 3 weken 'een gaatje' in zijn agenda. Wanneer ik in de tussentijd geen dikke wang had gehad (toen kon ik gelukkig wel direct bij hem terecht), dan zou ik pas na 3 weken met een ontsteking te hebben rondgelopen, worden behandeld.

Nu heeft mijn partner een ontsteking, hij heeft er flink last van. De tandarts heeft hem doorverwezen naar de kaakchirurg. Hij kan hier pas over 10 dagen terecht, dit betekent dus dat hij 10 dagen met pijn en andere klachten (lage bloeddruk, etc.) moet wachten voordat er iets wordt gedaan.

Is het normaal om zo lang te wachten voordat een tandwortelontsteking wordt behandeld?
Grumbkow

Ik kreeg gisteren een dikke bult bij de tandwortel en ontzettende pijn, vanmorgen gebeld en om 12 uur vanmiddag een wortelkanaalbehandeling gehad.
Zo gaat dit bij mij altijd, als ik pijn heb kan ik direct terecht.
Ook een keer een ontsteking gehad bij mijn verstandskies en deze is er de volgende dag nog door een kaakchirurg bij de polikliniek uitgehaald, dus als er daadwerkelijk pijn is etc. ben ik van mening dat er wel plek moet zijn.

Mijn tandarts heeft ook standaard 3 momenten op de dag waar hij geen afspraken plant voor eventuele spoedgevallen die zich melden
di, 09/18/2012 - 21:53 Permalink