Na tien jaar lang wikken en wegen en niet durven heb ik dit jaar besloten om echt aan te gaan geven dat ik niet mijn kiezen "gewoon" durfde te verwijderen.
Vandaag bij de kaakchirurg geweest en het was geen enkel probleem, hij deed helemaal niet moeilijk en ik had een goed gesprek.
Afspraak en operatiedatum is allemaal al gepland.
Helaas ben ik wederom doodsbang.
Zijn er hier mensen die zo ook hun verstandskiezen hebben latern verwijderen en hebben jullie veel pijn gehad ná de operatie?
Mochten jullie snel weer naar huis? Mag je vanuit de uitslaapkamer direct naar huis of moet je dan eerst nog gewoon naar de verpleegafdeling?
En na hoeveel tijd konden jullie weer redelijk normaal eten?
Wat werk betreft, konden jullie de volgende dag alweer aan het werk of na hoeveel dagen is dat weer verstandig?
Al met al hoe lang duurde de operatie?
Hele hoop vragen maar ik hoop dat jullie mij wat antwoorden kuinnen geven en hopelijk ook wat meer rust!!
En als laatste. hoe zit het met de kosten hiervan? Komen die volledig voor mezelf omdat het angst is en geen " moeilijk te verwijderen kiezen"?
Vandaag bij de kaakchirurg geweest en het was geen enkel probleem, hij deed helemaal niet moeilijk en ik had een goed gesprek.
Afspraak en operatiedatum is allemaal al gepland.
Helaas ben ik wederom doodsbang.
Zijn er hier mensen die zo ook hun verstandskiezen hebben latern verwijderen en hebben jullie veel pijn gehad ná de operatie?
Mochten jullie snel weer naar huis? Mag je vanuit de uitslaapkamer direct naar huis of moet je dan eerst nog gewoon naar de verpleegafdeling?
En na hoeveel tijd konden jullie weer redelijk normaal eten?
Wat werk betreft, konden jullie de volgende dag alweer aan het werk of na hoeveel dagen is dat weer verstandig?
Al met al hoe lang duurde de operatie?
Hele hoop vragen maar ik hoop dat jullie mij wat antwoorden kuinnen geven en hopelijk ook wat meer rust!!
En als laatste. hoe zit het met de kosten hiervan? Komen die volledig voor mezelf omdat het angst is en geen " moeilijk te verwijderen kiezen"?
Re: Onder narcose verstandskiezen verwijderen, hoe is het er
Bijvoorbeeld: http://www.tandarts.nl/phpBB/viewtopic.php?f=8&t=21928&p=120556…
Re: Onder narcose verstandskiezen verwijderen, hoe is het er
Ik zag er ook heel erg tegen op, maar uiteindelijk viel het 200% mee.
Ik was gewoon plaatselijk verdoofd en dat was absoluut voldoende...
Het enige wat ik vervelend vond was dat ik ongeveer een week met een soort watje op de oude plek van de verstandkies was opgescheept... Misschien was dat erger dan de behandeling zelf.