Ik ben sinds kort van mijn beugel af maar tijdens het weghalen van de beugel begon mijn tandvlees te bloeden.
sinds dien bloed mijn tandvlees regelmatig en brand nog enige tijd nadat ik heb gepoetst.
mijn tandvlees is rood/paarsachtig op het tandvleees waar het overgaat naar de tanden.
wat moet ik doen? ik ben sinds mijn beugel er uit is begonnen met tandenstoken naast 2 keer per dag poeten.
ik ga binnenkort weer een elektrische tandenborstel halen, ik gebruikte deze vroeger maar toen ik mn beugel had niet
kan iemand me advies geven wat ik moet doen gezien deze symptomen?
alvast bedankt,
Jason
sinds dien bloed mijn tandvlees regelmatig en brand nog enige tijd nadat ik heb gepoetst.
mijn tandvlees is rood/paarsachtig op het tandvleees waar het overgaat naar de tanden.
wat moet ik doen? ik ben sinds mijn beugel er uit is begonnen met tandenstoken naast 2 keer per dag poeten.
ik ga binnenkort weer een elektrische tandenborstel halen, ik gebruikte deze vroeger maar toen ik mn beugel had niet
kan iemand me advies geven wat ik moet doen gezien deze symptomen?
alvast bedankt,
Jason
Re: ontstoken en pijnlijk tandvlees na beugel :(
Is het echt nodig om naar de mondhygienist te gaan als ik al wat verbetering zie?
Vooral omdat ik nog betere hygiene probeer te creeeren door vanaf morgen met een elektrische borstel te poetsen?