Goedemorgen,
Ik zit met een probleem, na een wortelkanaal behandeling gehad te hebben, kamp ik met aanhoudende pijn. Het zijn een soort van stroomstootjes die zich ergens in het kanaal lijken te bevinden. Tevens gevoelig wanneer ik tegen de kies aanduw. Ik vermoed dat er iets achter is gebleven. De behandeling is inmiddels 2 maanden geleden.
Ik ga dus weer terug naar de tandarts, vanmiddag en ik ben bang dat e.e.a. weer open gemaakt moet worden.
Nu is mijn vraag, valt een dergelijke complicatie aan het handelen van de tandarts te wijten? Ik ben nieuw bij deze tandarts en heb er geen goed gevoel meer over. Eerst was het namelijk een gewoon gaatje. Nadat hij die geboord en gevuld had, kwam hij met de mededeling dat het wel eens kon gaan ontsteken en dan een wortelkanaal nodig zou zijn. Nu na de wortelkanaal dus wederom pijn.
Mijn verzekeringsgeld is inmiddels op, ik heb eigenlijk nooit gebitsproblemen en had hier totaal geen rekening mee gehouden.
Ik hoop dat u mij kunt adviseren in hoe hier mee om te gaan.
Alvast bedankt, Mvg!
Ik zit met een probleem, na een wortelkanaal behandeling gehad te hebben, kamp ik met aanhoudende pijn. Het zijn een soort van stroomstootjes die zich ergens in het kanaal lijken te bevinden. Tevens gevoelig wanneer ik tegen de kies aanduw. Ik vermoed dat er iets achter is gebleven. De behandeling is inmiddels 2 maanden geleden.
Ik ga dus weer terug naar de tandarts, vanmiddag en ik ben bang dat e.e.a. weer open gemaakt moet worden.
Nu is mijn vraag, valt een dergelijke complicatie aan het handelen van de tandarts te wijten? Ik ben nieuw bij deze tandarts en heb er geen goed gevoel meer over. Eerst was het namelijk een gewoon gaatje. Nadat hij die geboord en gevuld had, kwam hij met de mededeling dat het wel eens kon gaan ontsteken en dan een wortelkanaal nodig zou zijn. Nu na de wortelkanaal dus wederom pijn.
Mijn verzekeringsgeld is inmiddels op, ik heb eigenlijk nooit gebitsproblemen en had hier totaal geen rekening mee gehouden.