Ik heb vandaag een verstandskies laten trekken, ze lichte mij al voorzichtig in dat ik misschien nog een stukje bot zou kunnen tegenkomen maar dat ze dat niet verwachte want ze had het teruggeduwd. Met het trekken van de kies leek het alsof ze mijn hele schedel aan het afbreken was, maar omdat ik geen vergelijkingsmateriaal heb dacht ik dat het zo hoorde
Vandaag thuisgekomen zie ik een erg groot gat naast het kiesgat zitten(binnenkant naast het zachte verhemelte). En de bloedingen stoppen niet echt, maar die probeer ik met een gaasje te stoppen. Ze deed het voorkomen alsof dit vaker gebeurde maar kan hier niets over terug vinden op het internet. Zou iemand mij gerust kunnen stellen en zeggen dat dit inderdaad vaak gebeurt??
Alvast bedankt
Vriendelijke groet, Jochem
Vandaag thuisgekomen zie ik een erg groot gat naast het kiesgat zitten(binnenkant naast het zachte verhemelte). En de bloedingen stoppen niet echt, maar die probeer ik met een gaasje te stoppen. Ze deed het voorkomen alsof dit vaker gebeurde maar kan hier niets over terug vinden op het internet. Zou iemand mij gerust kunnen stellen en zeggen dat dit inderdaad vaak gebeurt??
Alvast bedankt
Vriendelijke groet, Jochem
Re: Stuk bot afgebroken na trekken verstands kies
'Vaak' wil ik nou niet direct zeggen, maar het komt inderdaad weleens voor dat bij het verwijderen van een kies een klein stukje kaakbot meekomt. Dit geneest vanzelf.
Re: Stuk bot afgebroken na trekken verstands kies
Zelf vind ik het gat er groter uitzien dan een 'stukje' bot waardoor mijn angst was dat hierdoor de kies ervoor geen houvast meer heeft en mij spoedig zal verlaten en het begin van het verval begonnen was. Druk maken heeft geen zin. :smt009
Aangezien het stoppen met bloeden vanmorgen gestopt was, begint mijn vertrouwen weer terug te komen dat het allemaal wel goed komt, Jouw reactie helpt ook,
Nogmaals dank, :D
Jochem