Ik heb een 15+ jaren geleden kronen gekregen. Nu blijkt de 1 na de ander getrokken moet worden doordat er tandbederf onder de kronen zit. Is dit normaal? Daar valt dus niet tegen te poetsen.
Mijn huidige tandarts doet voor het vullen een spulletje erop, zodat ze met een speciale lamp kan zien of er nog bacterien te zien zijn. Dat had bij het plaatsen van die kronen natuurlijk ook moeten gebeuren of bestond dat in die tijd nog niet?
Mijn huidige tandarts doet voor het vullen een spulletje erop, zodat ze met een speciale lamp kan zien of er nog bacterien te zien zijn. Dat had bij het plaatsen van die kronen natuurlijk ook moeten gebeuren of bestond dat in die tijd nog niet?
Re: kronen eruit
Is dit juist?
Nu staat er geen indo over algemene gezondheid ed, maar hetnzal niet de eerste keer zijn dat dit een begin is van een nu wellicht nog milde vorm van zoiets.
Dus behalve ouderdom kronen ( 15 jaar isnetjes, die dingen hebben niet het eeuwige leven)toch echt even verder gaan graven. Er zijn meeroorzaken mogelijk namelijk, of wellicht zelfs combinatie van.
Ik zit inderdaad reeds enkele weken thuis in de ziektewet vanwege ernstige vermoeidheidsklachten. Komende week start een bloedonderzoek naar mogelijke oorzaken. Het wachten was even tot eventuele ontstekingsreacties van de kiezen uit het bloed verdwenen zijn.
Bij mijn ouders gingen de kronen 30+ jaren mee, dus ik dacht dat 15 jaar weinig was. Maar dat valt dus mee?