kies laten trekken en pijn

Author:
tina104
Posted:
za, 07/20/2013 - 21:21
Hallo,

Ik heb even een vraag.....ik heb gisteren mijn kies laten trekken bij de kaakchirurg het betreft mijn kauwkies :lol: onderkaak linkerkant weet zo niet hoe die anders heet :lol: ....op zich heb ik niet echt last van de wond....maar wel als ik dus iets kouds of warms eet of drink dat het net voelt of mijn andere kiezen boven en onder een killend gevoel geven .Is dit een normaal gebeuren?Want heb juist die kies laten trekken omdat ik dus niks meer kon eten aangezien ik steeds met het warm eten of drinken dit ook had...en de kies al zover heen was dat ik een wortelkanaal behandeling moest ondergaan....en toen samen met mijn tandarts heb besloten om de kies te laten weghalen.Nu zie ik ook dat de kies die er achter ligt die wel al gevuld is ....onder bij mijn tandvlees een stukje zwart is gekleurd :( :( is er dan iets aan de hand? Ik hoop dat ik een antwoord terug krijg en weet waar ik aan toe ben want ben zo ontzettend bang dat er weer wat is aangezien ik dus als de dood voor een tandarts ben.....alvast bedankt
tina104

Hallo,,,,,

Dat het zo een gevoel geeft eigenlijk een naar pijnlijk gevoel als je dus iets koud of warms drinkt.....net of je op zilverpapier bijt zeg maar.Is dit dan normaal na een kies trekken en het doet me nu ook achter bij mijn kaak zeer als ik dus de mond wat meer open doe....eigenlijk doet nu mijn hele mond pijn van binnen terwijl de wond er wel goed uitziet en eigenlijk doet de wond me niet eens pijn nu maar gewoon alles eromheen zeg maar...had gisteren eigenlijk niet zoveel pijn als nu :( :(
ma, 07/22/2013 - 01:07 Permalink
tina104

Bedankt voor de antwoorden terug....ben vandaag weer geweest en weer geholpen aan een kies boven...opnieuw een nieuwe vulling erin.

misschien ben je aan het knarsen/klemmen. gebruik de zoekfunctie eens daarop. Dan verwacht ik nog wel andere klachten dan alleen aan het gebit.

Welke klachten zou ik dan nog meer moeten hebben ??

Want heb dus toch nog wel pijn aan de kies die achter mijn kies zit die getrokken is...als ik dus de kiezen opelkaar zet en wat druk doet hij pijn...geen killend gevoel maar een drukkend gevoel zeg maar....ook toen ik vanavond gewoon een stukje dun gesneden komkommer at deed het pijn.Maar nu doet mijn onderkaak waar de kies is getrokken ook nog steeds pijn ook als ik tegen mijn wang aan druk bij de kaak,maar dat lijkt mij dan wel vrij normaal want er is natuurlijk wel goed aan getrokken...maar maak mij meer druk om de kies er achter....ben zo bang dat daar ook dan wat mee aan de hand is of is dit een normaal verschijnsel dat je na het trekken van een kies wat pijn hebt aan de achter liggende kies? Sorry voor al mijn vraagstellingen maar komt ik ben zo bang voor de tandarts en vreselijk onzeker. :(
di, 07/23/2013 - 00:00 Permalink