pijn na trekken kies

Author:
Antares
Posted:
zo, 09/08/2013 - 22:46
Goedenavond,

Een aantal weken geleden is er een kies getrokken die vaak ontstoken was. Een kanaalbehandeling had geen nut. Zo gezegd zo gedaan, sinds dat ie getrokken is heb ik nog steeds pijn (kloppende pijn bij mijn oor). Dat is nu aantal weken zo. Ik ben terug naar de tandarts gegaan en hij heeft foto's gemaakt en kon niets vinden. Mijn tandvlees is ook netjes hersteld. Daarna naar mijn huisarts gegaan misschien heb oorontsteking. Niet dus. Ik heb ibuprofen meegekregen waar ook ontstekingsremmers inzit. Maar naar mijn gevoel zit er geen verbetering in. Kan het zijn dat er een zenuw zeurt, waar de kies.getrokken is? Of zijn er andere opties? Ik word hier hopeloos van.

Bij voorbaat dank.
Antares

Nee dat niet. Maar ik dacht dat mijn topic ergens onderaan staat en dat niemand m meer leest.
Daarom heb ik mijn vraag opnieuw gesteld.
Mijn excuses.

Even opnieuw. Ik klem mijn kaken dus niet, dat dacht ik omdat mijn kaak zo beurs aanvoelde. Maar kan het een zenuw zijn terwijl de kies eruit is? Ibuprofen helpt tijdelijk maakt de pijn komt altijd weer terug. En als bijv. een stukje tand in mijn tandvlees zit, moet je dat terugzien op een foto?
ma, 09/09/2013 - 21:53 Permalink