Beste,
Ik heb een heel lang verhaal. Maar zal het kort opschrijven. Ik heb mijn hele leven bij een hele aardige tandarts in Rotterdam gezeten. De laatste 5 jaar zo kreeg ik wat problemen met mijn gebit. Ik ben uiteindelijk twee kiezen kwijtgeraakt. Beide door de nalatigheid van de tandarts. Ik heb dit toch achter mij kunnen laten en ben bij hem gebleven, hij was daarna altijd erg begaan met mij. Tot mijn man keer op keer terug moest naar hem door een gaatje wat er maar uit bleef vallen. Mijn man kwam daardoor bij een andere tandarts en die vond het er allemaal niet best uitzien. Het was slecht gevuld en zag er onverzorgd uit. Mijn man kreeg toen van nog een andere kies last, kwam bij nood tandartsen moet een grote wortelkanaalbehandeling ondergaan en is de andere kies kwijtgeraakt. Ik heb toen besloten maar eens een second opinion aan te vragen. Een andere tandarts constateerde 9 gaatjes en vond dat mijn gebit er uit zag alsof ik jaren niet bij een tandarts was geweest. Er kwam een aardig duur behandelplan uit en nu als klap op de vuurpijl heeft er toch een gaatje te lang gezeten waardoor ik een wortelkanaalbehandeling moet ondergaan die ik niet meer uit mijn verzekering kan betalen dus helemaal zelf 370 euro moet ophoesten.
Ik vind dit niet fair. Ik draai nu op door de onkunde van mijn oude tandarts. Ik heb al meerdere malen navraag gedaan. Wat ik vaak hoor is dat de ene tandarts iets wel een gaatje vindt en de ander niet. Wat heb ik daar nu als patiënt aan. Ik moet opdraaien voor hoge kosten en ben al twee kiezen kwijt door gaatjes die uit de hand zijn gelopen. Ik kan het me niet veroorloven nog een kies kwijt te raken, ben nog geen 30 jaar. Mijn oude tandarts zei ook nooit dat ik zelf meer aan mijn gebit moest doen. Ja hema tandpasta is de beste. Ik lees veel dat men verantwoordelijk is voor zijn eigen tanden maar als jij denkt dat je het goed doet en je tandarts wijst je nergens op.......waar kan je dan nog op vertrouwen.
Ik ga een klacht indienen en vindt dat hij voor de kosten moet opdraaien dit ik nu zelf moet ophoesten..... is dit iets wat kan en gebeurt??
O ja deze tandarts heeft bij mijn pa zelfs weleens de verkeerde voortand getrokken.... kun je nagaan en ik vind op zorgkaart nederland meerdere klachten. Eigenlijk zou hij zijn werk niet meer mogen uitvoeren of een berisping moeten krijgen..
Ik heb een heel lang verhaal. Maar zal het kort opschrijven. Ik heb mijn hele leven bij een hele aardige tandarts in Rotterdam gezeten. De laatste 5 jaar zo kreeg ik wat problemen met mijn gebit. Ik ben uiteindelijk twee kiezen kwijtgeraakt. Beide door de nalatigheid van de tandarts. Ik heb dit toch achter mij kunnen laten en ben bij hem gebleven, hij was daarna altijd erg begaan met mij. Tot mijn man keer op keer terug moest naar hem door een gaatje wat er maar uit bleef vallen. Mijn man kwam daardoor bij een andere tandarts en die vond het er allemaal niet best uitzien. Het was slecht gevuld en zag er onverzorgd uit. Mijn man kreeg toen van nog een andere kies last, kwam bij nood tandartsen moet een grote wortelkanaalbehandeling ondergaan en is de andere kies kwijtgeraakt. Ik heb toen besloten maar eens een second opinion aan te vragen. Een andere tandarts constateerde 9 gaatjes en vond dat mijn gebit er uit zag alsof ik jaren niet bij een tandarts was geweest. Er kwam een aardig duur behandelplan uit en nu als klap op de vuurpijl heeft er toch een gaatje te lang gezeten waardoor ik een wortelkanaalbehandeling moet ondergaan die ik niet meer uit mijn verzekering kan betalen dus helemaal zelf 370 euro moet ophoesten.
Ik vind dit niet fair. Ik draai nu op door de onkunde van mijn oude tandarts. Ik heb al meerdere malen navraag gedaan. Wat ik vaak hoor is dat de ene tandarts iets wel een gaatje vindt en de ander niet. Wat heb ik daar nu als patiënt aan. Ik moet opdraaien voor hoge kosten en ben al twee kiezen kwijt door gaatjes die uit de hand zijn gelopen. Ik kan het me niet veroorloven nog een kies kwijt te raken, ben nog geen 30 jaar. Mijn oude tandarts zei ook nooit dat ik zelf meer aan mijn gebit moest doen. Ja hema tandpasta is de beste. Ik lees veel dat men verantwoordelijk is voor zijn eigen tanden maar als jij denkt dat je het goed doet en je tandarts wijst je nergens op.......waar kan je dan nog op vertrouwen.
Ik ga een klacht indienen en vindt dat hij voor de kosten moet opdraaien dit ik nu zelf moet ophoesten..... is dit iets wat kan en gebeurt??
O ja deze tandarts heeft bij mijn pa zelfs weleens de verkeerde voortand getrokken.... kun je nagaan en ik vind op zorgkaart nederland meerdere klachten. Eigenlijk zou hij zijn werk niet meer mogen uitvoeren of een berisping moeten krijgen..
Re: Helupppppp wat een teleurstelling
er zijn dus 2 dingen die door elkaar lopen:
enerzijds ondanks leeftijd snel ontstaan van gaatjes (dat kan men de tandarts/reparateur niet verwijten..), 2e dat die gaatjes dus niet goed behandeld zouden worden.
Nu ja moet aan de hand van foto`s makkelijk na te gaan zijn of dat inderdaad de oorzaak is.
overigens zegt zorgkaart mij niet zoveel, zie daar veel mensen reageren die alleen maar gal willen spuwen, en de arts in een kwaad daglicht willen stellen, terwijl het niet zeker is wie er gelijk heeft... dus dan eerst een zaak, en dan pas op zorgkaart pleuren. Onterechte slechte beoordelingen uit kwaadheid staan wat mij betreft gelijk aan laster en smaad... Collega van mij staat er ook op met een zware onvoldoende, terwijl het 1 van de betere tandartsen is uit de buurt. Is er door een kwade patient opgezet, die de rekeing voor zeer goed uitgevoerd werk neit wilde betalen, en om die reden verdere behandeling geweigerd is...Staan ook een paar eerste klas prutsers op die meerdere beoordelingen door vriendjes hebben laten plaatsen..
zorgkaart zegt helemaal niets..
Re: Helupppppp wat een teleurstelling
Is er iemand die nog iets zinnigs te zeggen heeft. Is het niet normaal wat mij overkomen is of komt dit zo vaak voor. En waar kan je terecht buiten het nmt met vragen.
Re: Helupppppp wat een teleurstelling
Klopt helemaal wat hij zegt.
Klacht indienen bij ANt of NMT. Even navragen bij welke beroepsvereniging deze tandarts is aangesloten.
Wij hebben te weinig info. om een mening te kunnen vormen.
Re: Helupppppp wat een teleurstelling
Hier wordt niet op in gegaan. Ik kom hier klaarblijkelijk net zo ver als ik bij de tandarts kwam nergens dus. En dan te bedenken dat we in Nederland steeds meer zelf moeten betalen en dat is dus ook voor de tandarts met zijn behandeling beneden peil.
Het is jammer hier niet echt een begripvol geluid te horen.
En VV? Zegt mij niks of het is tandartsentaal?
En trouwens als er geen mening gevormd kan worden waarom is dit forum er dan. Je ziet de patient toch nooit zelf en kan alleen maar uitgaan van de verhalen.
Re: Helupppppp wat een teleurstelling
Lange tenen enzo.. :roll:
Re: Helupppppp wat een teleurstelling
Oja dat zal hier over gaan
er zijn dus 2 dingen die door elkaar lopen:
enerzijds ondanks leeftijd snel ontstaan van gaatjes (dat kan men de tandarts/reparateur niet verwijten..), 2e dat die gaatjes dus niet goed behandeld zouden worden.
Nou, nou wat een reactie en uitleg bedankt voor het medeleven. Het is wel duidelijk wij patienten zijn puur inkomsten en moeten onze mond maar houden. Lopende band werk.... :smt010
Re: Helupppppp wat een teleurstelling
Succes verder.
Re: Helupppppp wat een teleurstelling
Sorry hoor moderators kunnen jullie hier wat zinnigs op zeggen. En op welke lijst kom ik dan?
Is dit nou een forum waar een patiënt zijn verhaal kwijt kan of is het voor tandartsen om alleen maar zichzelf te verdedigen en de hand boven het hand te houden. Ik krijg nu al pbtjes van iemand die het met me eens dat er op dit forum veel sprake is van de hand boven het hoofd houden
Re: Helupppppp wat een teleurstelling
Dit is een forum waar tandartsen vrijwillig antwoord geven op vragen van patiënten. Vragen waarop het antwoord meestal prima te vinden is met de zoekfuntie, maar waarop negen van de tien keer toch wordt geantwoord.
Je reageert tamelijk gepikeerd, maar gaat helemaal voorbij aan het feit dat er echt wel zinnige dingen tegen je gezegd zijn. Ik citeer:
Dit is een hele serieuze en nuttige reactie op jouw vraag. Zonder foto's kan niemand beoordelen (en hier op het forum dus ook niet) wanneer die gaatjes zijn ontstaan, en of ze goed behandeld zijn. Om ook maar iets te kunnen beginnen tegen je oude tandarts, zul je daar al je oude foto's op moeten vragen, zodat die bekeken en vergeleken kunnen worden.
En hier kun je toch ook wel iets mee?
Verder heb ik deze informatie nog voor je gevonden, misschien heb je er iets aan.
Het is een vervelend verhaal.
Ik zou er ook van balen als ik in jouw situatie zou zitten.
Maar met de antwoorden die je hier hebt gekregen, kun je verder.
Re: Helupppppp wat een teleurstelling
Ongewtijfeld zal die mystery pb'er ook op de lijst voorkomen.
Weet je, wij doen het hier nooit goed.
Zo nu even op de boksschool me even afreageren.
Re: Helupppppp wat een teleurstelling
Ik heb natuurlijk mijn dossier door een nieuwe tandarts laten nakijken en het enige wat ze daar zeiden dat de foto`s die er waren niet duidelijk waren en het waren er ook niet veel, verder kon ze niet veel met het dossier.
Wat wel erg raar was is dat mijn man en ik de dossiers hebben opgevraagd die van mijn man lag binnen 24 uur in de bus die van mij duurde langer. Ik heb toen de assistente gebeld en die zei dat ze mijn man zijn dossier zelf gelijk had gepost maar dat de tandarts zelf mijn dossier had behandeld en opgestuurd dit duurde uiteindelijk bijna een week. Wel vreemd het is toch uitdraaien en opsturen??
Over de klacht indienen vroeg ik ook of men misschien kon beoordelen of dit haalbaar is. Misschien zijn er patiënten hier die het hele circuit al hebben doorlopen en zeggen waar begin je aan. Of kunnen mij tips geven. In jou reactie stond tenminste wel dat het allemaal vervelend is daar voor dank want dat is het zeker...
Misschien zou tandarts Robinson is moeten proberen het zich even voor te stellen hoe het is als patiënt in plaats zich af te reageren op een boksbal. Medelijden met de patiënten die zo`n tandarts hebben. Blijkbaar als men hem irriteert denk hij aan een boksbal voor zijn frustratie en irritatie en zit tegelijkertijd ook lekker mijn z`n instrumenten in je mondje te poeren.
Vindt iedereen het dan serieus normaal dat een tandarts zich zo uitspreekt??? Daar wordt niets over gezegd.
O ja en op welke lijst sta ik nu, op de lijst dat je maar niet meer op mij moet reageren of zo, durft niemand zich daar over uit te laten..
Re: Helupppppp wat een teleurstelling
Ga dus het gesprek aan met de oude tandarts want met frustraties rond blijven lopen schiet jij, en de behandelend arts helemaal niets op.
Re: Helupppppp wat een teleurstelling
De foto's en dossier waren onduidelijk, niet van goede kwaliteit dus. Hiermee heeft u wellicht een bewijs dat uw vorige tandarts niet juist heeft gehandeld in het verleden.
U wilt medelijden...Bedoelt u dat u de indruk heeft dat er niet naar u geluisterd wordt? Aan een reactie zoals: oooh wat zielig...heeft u inhoudelijk toch niets? U zegt dat Robinson zich niet inleeft. Misschien doet hij dit wel, maar spreekt hij het niet uit. Kunt u zich op uw beurt in Robinson verplaatsen als hij opkomt voor zijn collega waarvan u zegt dat hij geen nette reactie heeft gegeven?
Met 'de lijst' wordt de negeerlijst bedoeld. Robinson leest liever reacties die wat dankbaarder van aard zijn.
Al met al vinden het wij allen rottig wat u is overkomen. Wij wensen u veel succes met een eventuele zaak. Of u sterk staat of niet, dat is koffiedik kijken. Daar kan ik geen heldere uitspraken over doen.
Re: Helupppppp wat een teleurstelling
PB
Persoonlijk Bericht toch ?
Re: Helupppppp wat een teleurstelling
Lieneke,
Even goed lezen, ik heb gezegd dat ik het boksbal verhaal erg onprofessioneel vindt... heb je daar een reactie op.. te gek voor woorden een negeerlijst. En ooit ben ik begonnen met de reactie dat Vv naar mijn mening teveel uitweek naar zijn ongenoegen over zorgkaart Nederland en niet op mijn verhaal. En als er dan met woorden over pleuren worden gepraat dan gaat de toon al anders.
Lieneke succes met het druk maken om je gedemotiveerde tandartsen. Dat je durft als moderator dit bij mij als patiënt neer te leggen. terwijl de tandartsen over pleuren en boksballen praten.
En ja snowmen zo wordt er om gegaan met een pbtje...
wat een ongelooflijk slecht slecht forum is dit zeg!
En gedemotiveerde tandartsen wat zielig zijn jullie. Ik hoop voor jullie dat jullie ooit ergens in de zorg ook zoiets meemaken.
Re: Helupppppp wat een teleurstelling
Ik moet bekennen dat ik dit ook wel kwalijk vind...
Een privé-bericht hoort privé te blijven.
Re: Helupppppp wat een teleurstelling
Het klinkt je misschien vreemd in de oren, maar zelfs tandartsen hebben ook een prive-leven. Dat ik 3x per week mijn sport beoefen om fit te blijven, en me eens lekker kan afreageren komt alleen maar mijn patienten ten goede. :wink:
Uw frustaties kan ik me overigens heel goed voorstelllen, maar om dan zo gepikeerd te reageren. "Don't shoot the messenger".
Uw bevindingen zou ik op schrift stellen en een "dossier" aanleggen en toch die klachtenprocedure gaan opstarten.
En ook een aangetekende brief hoe u alles ervaren heeft bij uw oude tandarts kan wel eens helpen. Heeft u het in ieder geval van u afgeschreven,
No hard feelings.
Re: Helupppppp wat een teleurstelling
Boksbal? Ik zie geen reactie van een tandarts met het woord boksbal...of mis ik iets?
Het lijkt mij dat u het een en ander er graag regiseerd, maar de professionals hebben hier de vrijheid om te zeggen wat ze willen. Mits het binnen de lijntjes blijft. De reactie over de door u bezochte website, vind ik erg op zijn plaats. Zeker als u bedenkt dat er hier meer mensen dit topic lezen. Het is belangrijk dat gebruikers hiervan op de hoogte zijn. Het was misschien geen vraag van u, maar dat wil niet zeggen dat het dan verboden is om er over uit te wijden.
U valt over het woord pleuren. U vind dat geen correct taalgebruik. Voelt u zich daardoor beledigd? Het was niks persoonlijks. Onze meningen verschillen of het woord 'pleuren' wel of geen sjiek woord is of normaal taakgebruik is of niet. Het woord pleuren is hier waarschijnlijk gebruikt omdat het niet overdacht uiten van ongenoegen betreft. Het woord 'pleuren' dekt wel de juiste lading in deze mijn inziens. Ik ga hier dus niet op ingrijpen. Misschien is het wel vergelijkbaar met het door u gebruikte woord 'poeren'. Wat mij wel stoort is dat u vraagt of er iemand nog iets zinnigs heeft te zeggen. Daarmee geeft u aan de reacties die u had gekregen niet serieus te nemen. Terwijl iemand in zijn vrije tijd de moeite heeft genomen op u te reageren. Dat vind ik op mijn beurt niet netjes van u. En zeker de verwensing 'ik hoop dat jullie ooit ook in de zorg ook zoiets meemaken' vind ik al helemaal niet netjes. Ik mag toch hopen dat u dat niet meent. Dat dit een slecht forum zou zijn, dat mag u denken en zeggen. Wij staan voor suggesties ter verbetering open. Hoe had u dit opgelost zien worden?
Re: Helupppppp wat een teleurstelling
Inderdaad.
Is niet erg netjes.
Re: Helupppppp wat een teleurstelling
Helena heeft dit waarschijnlijk ook in haar vrije tijd gevraagd.
Om hier te schrijven : " Terwijl iemand in zijn vrije tijd de moeite heeft genomen op u te reageren."
iedereen heeft het druk druk druk niet alleen tandartsen hoor, en men is niet verplicht om hier te reageren. :wink:
Re: Helupppppp wat een teleurstelling
Is al uitgelegd waarom hiervoor gekozen is...
Re: Helupppppp wat een teleurstelling
Maar Helena krijgt waarschijnlijk niet normaliter geld om een vraag te stellen...Maar okay, bij deze wil ik Helena hartelijk bedanken voor het stellen van haar vraag. De vraag lokte reacties uit, waar andere gebruikers hartelijk gebruik van (kunnen) maken. Jammer dat uzelf niet zo tevreden bent.
Re: Helupppppp wat een teleurstelling
Er is geen enkele reden om een hier te vermelden wat in een pb geschreven staat.
Is dat de uitleg ?
Sorry ook ik vindt dit heel vreemd, en vooral dat een moderator zelfs hier bekend
gaat maken wat er in een pb staat.
Naar een patient wordt (bijna) niet geluisterd.
Tip zet bij algemene informatie :
1. Tandarts heeft altijd gelijk
2. Heeft tandarts een keer geen gelijk dan
geldt nr. 1
Re: Helupppppp wat een teleurstelling
Maar waardoor ik het meest ben afgeknapt is dat mijn pb hier in is terug gekomen....het argument waarom slaat helemaal nergens op. Maar ja de tandartsen heb je harder nodig om de site draaiende te houden dan een ontevreden patiënt.
Succes met jullie sporten en hobby`s
Re: Helupppppp wat een teleurstelling
Re: Helupppppp wat een teleurstelling
Inderdaad, begin het helemaal te begrijpen hier. :wink:
Re: Helupppppp wat een teleurstelling
Beste Lieneke,
Ik ben patiënt en vindt zelf dat ik best een triest verhaal heb. Ik heb dit verhaal op dit forum gezet, zoekend naar vragen en reacties op mijn verhaal. Ik lig elke nacht te zweten als ik weer naar de tandarts moet dit door allerlei nare ervaringen. Al met al stuur ik jou dit bericht dat ik het absoluut niet normaal vindt dat tandarts Robinson, de professional zich uitlaat over het feit dat hij na mijn verhaal en berichten heen en weer, zich gaat afreageren op een boksbal. Wat is hier professioneel aan. Ik schrik me dood het zal je tandarts maar zijn. Je mag toch wel een beetje kritisch zijn.
Tweede er wordt gezegd dat ik op een lijst kom te staan welke lijst is dit? Is het normaal dat dit zo wordt gezegd? Dit komt over als een dreigement. Houdt dit in dat niemand meer op mij gaat reageren of zo.
Ik zie jou reactie graag tegemoet.
En anders moet ik misschien maar stoppen op dit forum. Ik heb al stress van het hele tandarts gedoe en kan dit onbegrip er niet bij hebben.
Re: Helupppppp wat een teleurstelling
En dat is een reden om hier openbaar te schrijven dat ze een pb van je ontvangen heeft en wat er
er ongeveer heeft ingestaan. :smt014
Re: Helupppppp wat een teleurstelling
Re: Helupppppp wat een teleurstelling
Het zou fout zijn om uw pb hier helemaal te quoten. Dat heb ik ook niet gedaan. Maar goed, u ziet het toch als een bezwaar dat ik in dit topic ben ingegaan op uw pb, dus dan biedt ik bij deze mijn nederige excuses aan. Ondertussen baal ik nog steeds als een stekker dat u het antwoord van vV niet weet te waarderen. Dat is zuinig ben op de tandartsen hier, komt omdat het forum niet zou bestaan zonder hen. Ik ben hen daarvoor wel heel erg dankbaar. Ze leveren heel goed werk.
Vraag blijft nog steeds: Hoe lossen we het probleem op van de professionals die steeds ongemotiveerder (dreigen) te raken om hier vragen te beantwoorden? En hoe zorgen we ervoor dat het forum geheel naar uw wensen is?
Re: Helupppppp wat een teleurstelling
Wij sparren met echte mensen . :smt003
En gefrustreerd, laat me niet lachen, integendeel.
Het is dat ik toevallig tijd had om te reageren vooordat ik met mijn training begon.
Dinsdag avond ga ik trouwens weer, en donderdag.
Dus als u nog vragen heeft??
Re: Helupppppp wat een teleurstelling
Daar moet je bij Lieneke voor zijn, die geeft aan dat je gefrustreerd was.
Verder zullen weinig mensen interesse hebben in wie aan sport doet en
zo ja aan welke.
Gaat dit forum niet over.
Re: Helupppppp wat een teleurstelling
Heel normaal dat iemand bezwaar heeft dat er openbaar op een pb wordt ingegaan,
zoiets hoord gewoon niet en hoor je zeer zeker te weten als moderator zijnde.
Begrijp dat je zuinig bent op de tandartsen hier, begrijp ik ook, maar begrijp ook zonder
leden (vraagstellers) is er geen forum.
Op de leden mag je dus ook wel iets zuiniger op zijn. :wink:
Re: Helupppppp wat een teleurstelling
Re: Helupppppp wat een teleurstelling
@Helena11: dit is een forum waar blijkt dat tandartsen ook echte mensen zijn :) met grappen en grollen en soms kan dat verkeerd vallen. Dat is dan de pech die een ieder kan ondervinden als hij/zij een topic start op een openbaar forum. Het is jammer dat er is verwezen naar een PB van jou maar daar is inmiddels, ook openbaar, excuus voor aangeboden. Ik hoop dat je snel van je tandartsangst af bent, nergens voor nodig, altijd het gesprek aangaan en altijd vragen om duidelijkheid. Misschien kan je wat meer informatie halen uit de WBGO (even googlen) zodat je in het vervolg iets mondiger kunt zijn als patiënte bij een arts want als patiënte heb je veel rechten (maar daarnaast ook plichten natuurlijk). Doe er je voordeel mee.
Re: Helupppppp wat een teleurstelling
En ja je kan zo zuinig willen zijn op je tandartsen zonder leden valt er niet veel te antwoorden.
Maar Lieneke, ik kan me niet voorstellen dat je er zo over denkt door alleen deze topic....ik kan hier niks mee de rollen worden nu een beetje omgedraaid.
Mensen ik ben klaar met dit forum, ga genieten van het zonnetje en ga me voorbereiden op mijn behandeling dinsdag.
Allemaal succes met jullie sporten en het afreageren van frustraties...
Re: Helupppppp wat een teleurstelling
Re: Helupppppp wat een teleurstelling
Re: Helupppppp wat een teleurstelling
Re: Helupppppp wat een teleurstelling
@ Workie, tja ik had geen andere reactie verwacht van een tandarts/technicus.
@ Lieneke, ik verwacht niets meer van je. En als je tips wilt iets doen aan de schriftelijke communicatie van de tandartsen. Het valt me op dat alle tandartsen hier een beetje hetzelfde reageren zonder medeleven, kortaf en zakelijk.
Maar mensen laat dit topic lekker zitten. Er zitten vast veel andere mensen te wachten op antwoorden en reacties, ik hoop dat het bij hen leuker verloopt.
Re: Helupppppp wat een teleurstelling
En dan ga ik mijn nu geestelijk voorbereiden op mijn wel verdiende vrije dag :smt003
Re: Helupppppp wat een teleurstelling
Jammer dat TS niet tevreden is met de uitermate correcte antwoorden die gegeven zijn in het begin van het topic.
En als ik in mijn reactie even over iets wil filosoferen wat aangehaald wordt in de vraag nota bene ook nog eens, en daar dus deel van uitmaakt zoals bv zorgkaart dan doe ik dat, die vrijheid heb ik. Daarnaast is het de bedoeling dat meer mensen die dit forum lezen hopelijk iets hebben aan de reacties, dan kunnen zij er wellicht ook iets mee. En zeker over iets als zorgkaart vind ik dat dus erg belangrijk! TS vind dat niet, maar dit forum is niet alleen voor TS. Anders kunnen we wel een gesloten helpdesk ervan maken, ook best, houd ik meer vrije tijd over want daar doe ik niet aan mee.
Onder de streep kan ik nog steeds geen oordeel vellen over het tandheelkundig probleem, de andere problemen waag ik mij maar niet aan.
Gewoon als u meent in uw recht te staan klacht indienen langs de goede route, moet dan goedkomen.
En als u geen gelijk krijgt is dat dan niet omdat ""die artsen toch elkaar de hand boven het hoofd houden"" maar omdat u dan misschien geen gelijk heeft, of een sluitend oordeel niet mogelijk is, kan ook nog.
Maar leg het eerst eens bij de vorige tandarts neer, en geef die man de kans te reageren.
Erg jammer dat u zo reageeert op zaken en teksten zoals u doet...
Af en toe tegen een boksbal slaan is zo gek niet (of iets anders ...)
Overigens zit ik hier niet mijn vrije tijd te besteden om u gelijk te geven, maar om u te helpen. Ook al is het antwoord niet wat u wilt horen, als u er iets mee zou doen bent u er wel mee geholpen, maar dat is verder uw keuze, niet de mijne...
En voor het geval mensen zich nog afvragen wat ik hier nog doe, tja vraag ik mij zelf steeds vaker ook af.
overigens vind ik die inhoud van die pb niet zodanig dat die nu "'geheim"" moet blijven.
Zeker geen reden daar zoveel drukte om te maken, zeker niet door deze of gene die inhoudelijk niet bepaald wat toe te voegen heeft helaas, maar alleen olie op het totaal onnodig vuur poogt te gooien, jammer.
Re: Helupppppp wat een teleurstelling
>Castle Combe is prachtig.
Heb ik ook nog geraced met mijn toenmalige Caterham Superlight.(2000)
Boksen is wat eenvoudiger en goedkoper. :smt003
Naar mijn bescheiden mening is nu alles wel gezegd in dit topic.
Denk dat TS het vervolgtraject nu wel zelf kan invullen.
Re: Helupppppp wat een teleurstelling
Geen enkele pb hoort openbaar besproken te worden.
Re: Helupppppp wat een teleurstelling
Maar ja jullie kunnen eigenlijk toch geen ordeel geven anders wat het trouwens in dit topic nooit zo uit de hand gelopen. En dit heeft zeker niet met gelijk te maken want welk gelijk valt er te halen voor mij, ik heb gewoon een slecht onderhouden gebit.
Re: Helupppppp wat een teleurstelling
Ze laten je op een plaatje bijten en opeens staan er een paar elementen op een mooie röntgenfoto. Volgens mij kan dat bijna niet mis gaan.
En waarom heb je die gaatjes niet eerder laten vullen? Ze waren toch al eerder geconstateerd door een andere tandarts? Angst? Of zijn het de kosten? Of heb je gewoon helemaal geen vertrouwen in tandartsen.
In dat geval zou ik goed aan de angst gaan werken bij een fijne tandarts en heel belangrijk je niet gelijk aangevallen te voelen want dat maakt de behandelingen er niet makkelijker op.
En het is al eerder gezegd dien een klacht in bij de instanties die al eerder geplaatst zijn in dit topic en dan kunnen zij beoordelen of de klachten gegrond zijn.
Succes
Re: Helupppppp wat een teleurstelling
Re: Helupppppp wat een teleurstelling
Lieneke de frustratie stijgt een beetje naar je hoofd, bemoei je er niet mee als je niets interessant te zeggen hebt, je meent er niks van. En door deze opmerking voel ik mij zeker aangevallen.
@Workie kijk dat bedoel ik nou met opmerkingen als kleurenfoto`s.
Ik herhaal alleen maar wat mijn nieuwe tandarts zei ( jullie collega ). Deze beweerde dat de foto`s slecht waren van kwaliteit en dat ze er niet veel uit kon op maken ook zijn er dus helemaal niet zo vaak foto`s gemaakt.
als je goed leest geef ik aan dat mijn tandarts beweerde dat het geen gaatjes waren en ik geloofde hem dat had niets met geld en angst te maken.
Re: Helupppppp wat een teleurstelling
:smt017 :smt017 :smt017
Jij bent toch de moderator van het forum hier ?
:smt017 :smt017 :smt017
En dan zulke opmerking geven, sorry hoor. :smt012
Re: Helupppppp wat een teleurstelling
Ja, ik ben de beheerder.
Paginering