Sinds een half jaar hebben wij problemen met onze tandarts. Eind september hebben we een gesprek met hem gehad, maar dat gaf geen bevredigend gevoel.
Nu hebben we geprobeerd d.m.v. bemiddeling toch weer met hem in gesprek te komen, maar hij heeft aangegeven niet meer te willen praten. Ik heb het gevoel dat er meer aan de hand is dan dat hij nu gezegd heeft, weet iemand een manier om toch nog de onderste steen boven te krijgen??
Ik denk namelijk zelf dat hij geen probleem heeft met mijn behandeling, maar meer de praktijkmanager en misschien haar man ook tandarts in de praktijk. Die praktijkmanger wilde namelijk ook geen kopie van mijn dossier geven. Zie ander bericht. En dat hij niet anders kan als mij de praktijk uitsturen?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
Nu hebben we geprobeerd d.m.v. bemiddeling toch weer met hem in gesprek te komen, maar hij heeft aangegeven niet meer te willen praten. Ik heb het gevoel dat er meer aan de hand is dan dat hij nu gezegd heeft, weet iemand een manier om toch nog de onderste steen boven te krijgen??
Ik denk namelijk zelf dat hij geen probleem heeft met mijn behandeling, maar meer de praktijkmanager en misschien haar man ook tandarts in de praktijk. Die praktijkmanger wilde namelijk ook geen kopie van mijn dossier geven. Zie ander bericht. En dat hij niet anders kan als mij de praktijk uitsturen?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
Re: Tandarts wil geen gesprek
Op zoek naar andere tandarts dus.
Daar wil je toch geen behandeling meer...
Re: Tandarts wil geen gesprek
als de communicatie nu naadje is en het komt een keer tot een discussie komt 200% zeker weer het oud zeer uit de kast. wegwezen dus. En geen afschrift van de kaart?? Ze kan er een vergoeding voor vragen, maar het is jouw kaart. Wettelijk gezien houdt zij iets achter dat niet van haar is. Kan niet. Managers hebben zich ook te schikken in wetgeving. Maar ik denk dat ze zelf niet zo nozel is.