Na 40 jaar een goede en kundige tandarts te hebben genoten ben ik na zijn pensioen overgedragen naar deze tandarts kliniek >>>MOD: naam verwijderd<<< in Amsterdam. (voorheen praktijk van >.MOD: naam verwijderd<<< die nog daar werkt)
En wat een rommeltje heb ik daar aangetroffen.
Een waarschuwing over deze praktijk. Deze kliniek is overgenomen door een Franchise. en de richtlijnen zijn nu op quota gericht.
Welzijn voor de client is er niet meer.
Ik heb sinds het begin afspraken gehad die werden afgezegd omdat een assistente (niet de tandarts) naar huis ging.
Apparatuur die niet goed werd bedient (En vervolgens vragen aan de client of ze met hun handen aan de knoppen hebben gezeten)
Bij mijn laatste afspraak(die alweer een week was verzet) voor een wortelkanaalbehandeling (met onsteking en pijn) . Na 5 min vragen te hebben over de behandeling werd er gemeld dat er hierdoor nu geen tijd meer is om de behandeling te doen!
Betalingsregelementen veranderen elke keer.
Een groot verloop en ziekte bij de werknemers. (Spreekt boekdelen).
En kamers waar clienten tegerlijk worden behandeld.
U verdient beter!
>>>MOD: het is niet de bedoeling van het forum om tandartsen of praktijken met naam en toenaam te benoemen. Hier wordt in vergelijking met het verleden strenger op gelet.
En wat een rommeltje heb ik daar aangetroffen.
Een waarschuwing over deze praktijk. Deze kliniek is overgenomen door een Franchise. en de richtlijnen zijn nu op quota gericht.
Welzijn voor de client is er niet meer.
Ik heb sinds het begin afspraken gehad die werden afgezegd omdat een assistente (niet de tandarts) naar huis ging.
Apparatuur die niet goed werd bedient (En vervolgens vragen aan de client of ze met hun handen aan de knoppen hebben gezeten)
Bij mijn laatste afspraak(die alweer een week was verzet) voor een wortelkanaalbehandeling (met onsteking en pijn) . Na 5 min vragen te hebben over de behandeling werd er gemeld dat er hierdoor nu geen tijd meer is om de behandeling te doen!
Betalingsregelementen veranderen elke keer.
Een groot verloop en ziekte bij de werknemers. (Spreekt boekdelen).
En kamers waar clienten tegerlijk worden behandeld.
U verdient beter!
>>>MOD: het is niet de bedoeling van het forum om tandartsen of praktijken met naam en toenaam te benoemen. Hier wordt in vergelijking met het verleden strenger op gelet.
Re: Tandartspraktijk ********* Amsterdam