zojuist bij vervangende tandarts geweest. Twee weken geleden op controle geweest bij eigen tandarts. Ging naar tandarts omdat mijn brug ( vast aan twee kiezen) uit mijn mond kwam. Nadat de brug enkele jaren geleden is geplaatst is mij dit al een aantal keer gebeurd. Mijn eigen tandarts heeft deze altijd weer vastgezet met de mededeling dat dit wel eens gebeurde en dat ik nou eenmaal geen geluk heb. Met de verwachting dat ook deze vervangende tandarts de brug even zou vastzetten ben ik erheen gegaan. Deze vertelde mij echter dat ik een wortelkanaal nodig heb aan de achterste pijler. Er zit nl een gaatje in dat tot wortel is doorgedrongen. Ik heb geen pijnklachten. Hij wilde de brug even tijdelijk vastzetten om te overbruggen en bezoek aan mijn eigen tandarts. Toen bleek echter dat de brug helemaal niet ( meer?) paste. De vervanger gaf aan dat de brug waarschijnlijk al lange tijd aan de achterzijde heeft losgezeten. Hierdoor is waarschijnlijk ook gaatje ontstaan. Ik heb zelf niets gemerkt van het loszitten/ of pijnklachten.
De vervanger geeft aan ( uiteraard) aan dat ik met mijn eigen tandarts moet oplossen. Ik moet nu echter een wortelkanaal en een nieuwe brug. Kosten schat ik op E 2000,--
Mijn vraag : Die brug is al een aantal maal opnieuw vastgezet. Vervanger geeft aan dat de brug niet past. Twee weken geleden ben ik nog op controle geweest, Had mijn tandarts dit niet eerder moeten signaleren ?? Is het reeel als ik een tegenmoetkoming in de kosten vraag ?
De vervanger geeft aan ( uiteraard) aan dat ik met mijn eigen tandarts moet oplossen. Ik moet nu echter een wortelkanaal en een nieuwe brug. Kosten schat ik op E 2000,--
Mijn vraag : Die brug is al een aantal maal opnieuw vastgezet. Vervanger geeft aan dat de brug niet past. Twee weken geleden ben ik nog op controle geweest, Had mijn tandarts dit niet eerder moeten signaleren ?? Is het reeel als ik een tegenmoetkoming in de kosten vraag ?